Gå til innhold

Dere som sliter med å sove...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan klarer dere å holde mot og humør oppe når de små våkner tidlig om morgenen??

Her våkner snupp på 6 mnd MANGE ganger hver natt nå og føler meg utslitt. Da følger humøret med for å si det sånn :( Prøver å ha en positiv innstilling, men det er VANSKELIG når jeg føler meg tom. Hadde så mange mål nå; Positiv innstilling, spise sunt, prøve å trene litt, lære meg å like å stå opp tidlig, men alt ser litt svart ut gitt...

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm har ikke så mange tips akkurat. Vil bare si at jeg har en på 1.5 år som nettopp nå har begynt å sove rundt. Er inne kanskje en gang pr natt nå. Har hatt det helt grusomt :-S Jeg er skikkelig Bmenneske, og det å ikke få sove en hel natt på 1.5 år er tortur for meg. I tillegg så har jeg enda et barn, så opp med han må jeg også uansett hvordan natta blir. Eneste du kan gjøre er å følge hvilene henne sog hvile når hun gjør det. Be også om hjelp en natt innimellom slik at du får hentet deg inn :)

Kan bare si at det vil bli bedre! dette med søvn er asbsolutt den aller største bakdelen med å ha barn.

Skrevet

Jaaa...nå man merker hvor SYKT avhengig man er av en god natts søvn. Mister jo lyst på alt om man ikke får det :( Skjønner det blir bedre. Det som også er frustrerende er at de gangene jeg får hjelp en natt så våkner jeg uansett :( Og snuppa sover LITE på dagen så får ikke hentet meg litt inn der heller. Skulle ønske jeg kunne sove hele dagen... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...