Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Jeg har kjempelyst på barnet, men synes ikke det er gøy å være gravid til tross for å ha lett svangerskap uten komplikasjoner, vektøkning osv. Liker nok ikke de små plagene-forstoppelser, litt kvalme og når magen begynner å synes. Dessuten MÅ jeg bare skjule magen min på jobben, jeg har ikke lyst til å vise den frem til noen og synes det er veldig privat område! Jeg har dårlig samvittighet for at jeg ikke er stolt over magen og vil skjule den hele tiden. Hvordan opplever dere graviditet?
Tante Blås Squaw Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Jeg syns det var stas å vise frem magen ) I første svangerskap fikk jeg kyssesyken, i andre var jeg veldig plaget av gallestein og depresjon. Men det tredje svangerskapet var veldig fint, var trøtt og kvalm de tre første mnd, men følte meg opplagt etter det. Det fins ingen "riktig" måte å være preggers på, det er bare du som bestemmer om du vil vise fram magen eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Ok, jeg kjenner at jeg er nesten hele tiden deppa, sikkert pga hormonene, det gjør at jeg ikke får nyte graviditeten... HI
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Jeg syntes også at det var kjipt og kjedelig å ære gravid. Jeg hatet magen som vokste, alle som skulle kjenne på den og at den var i veien. Klær som ikke passet og at alle bare skulle snakke om mage, graviditet, fødsel, forstoppelse osv. Jeg sluttet plutselig å være meg og jeg ble "den gravide damen". Og jeg hata det!!! Å være gravid er noe av det kjipeste jeg noensinne har gjort. Men så kom babyen og GUD for en lykke det var:-)!! Men aldri mer om jeg skal gå gravid!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Jeg hater å være gravid. For meg er det bare et nødvendig onde jeg må gjennom. Misliker magen, den får meg til å føle meg som en strandet hvalross. Vil helst ha kroppen min for meg selv. Var veldig preget av kvalme og oppkast i forrige graviditet, så det tok nok knekken på alt av gravid-glede. Er bare 6 uker på vei denne gangen, men kjenner en ulmende kvalme komme snikende nå... Herk!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Dtte er min tredje graviditet, og i og med at jeg har litt "junk in the trunk" fra før av, så har jeg overhodet IKKE trivdes med magen min i starten av svangerskapene. Har bare sett ut som om jeg har lagt på meg endel. Ikke pent! Men de siste månedene derimot, da har jeg stooorfornøyd med magen min. Den har ikke vært spesielt stor noen av gangene, og ikke "ut på sidene". Kun en flott liten kul, litt lav, foran på magen. Stram og fin. Gravidtetene kunne jeg forøvrig LETT vært uten. HATER å være gravid, og kroppen min takler det veeeldig dårlig; spying, kvalme, kløe, bekkenløsning osv. Slistomt, særlig de siste to gangene, når jeg har hatt små i hus som har trengt sitt i tillegg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå