Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Eller er de byttet ut med noen andre som skal være "helt like"? Takk for svar
Sunnybeach4gull :) Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Diane finnes ja, men Zyrona er litt billigere og blir ofte utlevert istedet for Diane. Men er samme virkestoff da Diane brukes forøvrig ikke som p-piller,men er for dem med pcos lignende symptomer som f.eks mye kviser eller cyster på eggstokkene. Bør absolutt ikke brukes av friske kvinner som ikke har slike plager,e mye bivirkninga og unødvendig. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Takk for svar! Er det så mye bivirkninger altså? Jeg sliter ikke med uren hud, men det dukker jo alltid opp noe i ny og ne.. Hadde håpet diane kunne få en slutt på det, men ikke hvis det ikke er bra for meg ellers. Sliter som sagt ikke noe spesielt med uren hud.. Ble usikker jeg nå
Sunnybeach4gull :) Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Trasig med uren hud, men om det ikke veldig ille ville æ unngått Diane hadde æ vært dæ! Dessuten tar det ofte 6 mnd + før Diane virke skikkelig. Mange får kvalme, svimmelhet og høy puls av Diane. Den e faktisk så "heavy" at de fleste legan vil ikke skrive ut Diane,men lar en gynokolog vurdere om det e nødvendig. Går du på p-piller? Ville heller satsa på en lokalbehandlanes krem når du har utbrudd Den hær e effektiv : http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-61218.aspx Lykke til så mye
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Slik du forklarer "plagene" du har med kviser, så tror jeg ikke du har behov for Diane. Diane inneholder massevis av hormoner og bør kun brukes av de med pcos eller kvinner som er plaget med unormalt mye kviser. Det kan gi bivirkninger som depresjon, blodpropp osv. Jeg bruker Diane fordi jeg hadde hele ryggen, brystet, og ansiktet(med nakke og hals) full i kviser. Ikke særlig kjekt kan jeg si deg, så jeg tar heller Diane med bivirkningene som følger med. Bruk gode renseprodukter så skal du se at kvisene minsker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå