Gå til innhold

Hvordan slette huske funksjonen på hotmail??? HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte innom å sjekke hotmailen på jobb idag, og nå kommer min private adresse automatisk opp når jeg går inn på hotmail. Noen SNILLE folk her som vet hvordan jeg kan få slettet det??? Ikke så festlig da dette er en maskin som mange har tilgang til på jobb....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du haker bare av den boksen under der du skriver innloggingsdetaljene dine.

Skrevet

ja, men det boksen kommer ikke opp:( nå har tydligvis maskinen lagret passordet ...så kommer bare opp logg in..

åhh..er det mulig. jeg er SÅ klønete

Skrevet

Er du helt sikker på dette?

Hva skjer når du trykker logg inn? Blir du logget inn, eller dukker det opp den boksen hvor du skal skrive inn passord? Og gjerne også de du kan hake av?

Når jeg går på hotmail, så husker maskinen emailen min, men når jeg trykker på logg inn, så må jeg skrive inn passord alikevel.

Skrevet

jeg blir dessverre bare logget rett inn:( kommer ikke opp noen boks med alternativer..

HI

Skrevet

Når du holder musen over der hvor du logger inn, dukker det opp en liten x i hjørnet der da?

Du kan i tilfelle trykke på den x'en og slette innloggingsdetaljene dine fra siden.

Skrevet

TUSEN TAKK!!!:D ja jeg fant den lille xen. Åh, så lettet jeg ble. Og takk for hjelpen, dagen min er reddet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...