Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Yr! Verdens fineste navn.Pappan er helt enig...så lenge det ikke regner eller snør da... Hva tror dere.Kommer hun å like navnet.Hva vil andre tenke. Vi er helt sikre altså,bare sånn i siste liten..Hva kommer Dib å si liksom.Kan jo tenkes vi bytter til Loinda Cassandra.Eller kanskje Moartha Angelica...Njaaa Hva sier dere? Kanskje Trude? eller ei?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Skal dere gi et barn et så kort navn, ville jeg lagt til et mellomnavn også. Om hun ikke liker navnet selv når hun blir stor, er det liksom ingen mulighet for forkortelse eller slikt når det kun er 2 bokstaver.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 mellomnavn til Yr...hmm forlengelse.Kanskje de kan satse på .no mohaaaa. Neida Yr er fint det.Yr Angelica .Ja det klinger.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 haha du kan jo kalle henne Vår Yr. Så satser vi på at dere har et flott og klingende etternavn, da blir hun garantert kjendis!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Yr er fint, men ville selv også valgt et navn til. Det er så kort. F.eks. Yr Eline Yr Adele Yr Mathea Yr Johanne Ja, dette var nå bare noen forslag i all hast. Mye som passer, og det blir litt mer navn ut av det enn bare korte Yr, som sikkert mange vil reagere litt på om det kun står for seg selv. Min mening :-)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Litt merkelig navn synes jeg. Får håpe på en lillebror neste gang som kan ha navnet Storm da.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #7 Skrevet 3. januar 2011 Yr er fint men tenk hver eneste vår, da er hun vår-yr.... Hun blir garantert å få høre den. Om ikke fra gjevngammle så ihvertfall fra de aller fleste som vet hva yr betyr. Yr betyr jo også kåt...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #8 Skrevet 3. januar 2011 Og kanskje en lillesøster med navnet Sol, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå