Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Må dere ikke ta dere av de små i morgen??
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 nei barnevernet har hentet de for lenge siden alle 5 tok de fordi jeg ikke la meg før 2300.litt deilig nå,kommer til å sitte oppe til i allefall 3.
Gjest Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Er bare sånn at jeg lider av insomnia i kveld ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Barnet kan vel ta seg av seg selv en stund, jeg orker ikke å være mamma om morgenen. Kanskje jeg skal vurdere å kun bli ettermiddagsmamma? Flere som tenker på det? Neida. Nå tuller jeg bare. Jeg er oppe fordi det er så innmari deilig med stillhet og voksentid. Lekene er ryddet bort, stearinlysene tent, sjokoladen på bordet sammen med tekoppen. Jeg vet jeg kommer til å være et vrak kl. 07.00 når datteren min står opp, men likevel våker jeg. Til gjengjeld har jeg jo sovet mye idag, både på dagen og ettermiddag/kveld:) Dog ikke sammenhengende.. Selv ikke forrige natt..
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Det verste med det å ha barn er søvnen..holder på å bli gal.opp klokken seks hver dag.sliter i tillegg ,med søvn problemer.det er grunnen til at jeg ikke sover nå..
Ranveig R Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Nah, må ikkje ta meg av dei før i morgon ettermiddag. Annankvar søndag jobbar eg kveld, er som regel heime mellom 00 og 00.30. Då MÅ eg sitte ned ein times tid og roe meg ned, ellers går heile natta med til å drømme at eg er på jobb. Og det gidd eg ikkje. Uansett, mandag etter søndag kveld-jobbing har eg alltid fri og mannen begynner seint på jobb. Då får eg sove litt frampå mens han køyrer ungane til barnehagen. Tenker eg står opp ca 10 i morgon, bretter saman og ryddar vekk litt tøy, leser litt eller speler data ei stund før eg drar på handletur med mi snart 90 år gamle bestemor (må samle krefter før eg kan begi meg ut på den slags). Og etter det skal eg ta meg av ungane )
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #7 Skrevet 3. januar 2011 De fleste av oss er heldigvis to om barna. Er heldigvis ikke sånn at de fleste er alene om omsorgen.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #8 Skrevet 3. januar 2011 Vel, jeg måtte dra opp min sønn nå fordi vi skal i bhg. Får han lov, så sover han til kl 10. Så det er ikke noe krise å sitte oppe til langt på natt her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå