Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Hun kan jo ikke få melk ( mme ) så det har hun ikke fått på 3 dager nå. Hun vil ikke spise annet en koktpotet mosa med litt vann og drikker kun eplejuice med vann. Har fått i hu noen skjeer med blåbær pr dag. Hun er skikkelig ille i rumpa si og bæsjen render og render stakar. Hun har verken feber eller virker slapp og syk ellers. Hvor lenge kan hun fortsette på denne "dietten" ? er så redd hun ikke skal få i seg det hun trenger. Var hos legen og han sa at det ikke var annet å gjøre en å vente til diare forsvant. Hvor lenge kan de egentlig ha diare ? Uff og huff.. Hun er 8 mnd forresten!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Nummer 1, gi væske. Hun må drikke. Og spiser hun så la henne spise nøyaktig det hun føler for. Nummer 2, ta henne med i varmeste rommet dere har, pell av henne klær og la henne ligge med stussen i været slik at huden får puste. Spiste sterk mat da mitt barn var baby og la meg si det slik, rumpa så ut som en tomat. Lot barnet ligge å leke på badet mens jeg var sammen med det da, leste bøker for han gjorde jeg og masse rart. Det var en fin dag på badet Nummer 3, Bland noe med fiber inn i maten hun spiser, evt noe ris eller yoghurt. Dette binder magen litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå