Gå til innhold

Barnet mitt har diare på 4 dagen. Har noen spm..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun kan jo ikke få melk ( mme ) så det har hun ikke fått på 3 dager nå.

Hun vil ikke spise annet en koktpotet mosa med litt vann og drikker kun eplejuice med vann. Har fått i hu noen skjeer med blåbær pr dag.

Hun er skikkelig ille i rumpa si og bæsjen render og render stakar. Hun har verken feber eller virker slapp og syk ellers.

Hvor lenge kan hun fortsette på denne "dietten" ? er så redd hun ikke skal få i seg det hun trenger.

Var hos legen og han sa at det ikke var annet å gjøre en å vente til diare forsvant. Hvor lenge kan de egentlig ha diare ?

Uff og huff..

Hun er 8 mnd forresten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nummer 1, gi væske. Hun må drikke. Og spiser hun så la henne spise nøyaktig det hun føler for.

Nummer 2, ta henne med i varmeste rommet dere har, pell av henne klær og la henne ligge med stussen i været slik at huden får puste. Spiste sterk mat da mitt barn var baby og la meg si det slik, rumpa så ut som en tomat. Lot barnet ligge å leke på badet mens jeg var sammen med det da, leste bøker for han gjorde jeg og masse rart. Det var en fin dag på badet :)

Nummer 3, Bland noe med fiber inn i maten hun spiser, evt noe ris eller yoghurt. Dette binder magen litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...