Gå til innhold

Teiteste statusen dere har lest på "feisern" idag da?:) (u/t).

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne:

Minner alle om at det snart er fettjevndøgn; Natt til mandag skal

badevekten stilles fem kg tilbake!!!

Smilte litt første gang jeg så den, men da fem mennesker hadde brukt den i løpet av en halvtime, var jeg bare lei :P

Skrevet

Lillesøsteren min på 13 er skikkelig fjortis. Hun og venninnene bruker å legge ut bilder av seg selv der de poserer med sminke og oppdollet hår. Også skriver de i statusen. Jeg er sååå stygg. Også kommer det 36 kommentarer om "neeeeei, du er jo bare sååååå fin, elsker deg" osv. Hehehe..underholdende. Ellers, ikke noe dumt.

Skrevet

masse perverse vitser fra folk på over 30 år, bare patetisk.

Skrevet

Urk, ja! Den Fettjevndøgn-greia er teit. Alle kopi-meldinger er teite og kjedelige...

Skrevet

Huff. Tenk at de er OVER 30 år.. Blæh!

Skrevet

Ja, for noen GAMLINGER!! :P

Ei jeg har på vennelista mi spurte en gang på statusen sin om noen visste om noe som hjalp bedre enn Canestèn..:S Hun har omtrent 700 stk på vennelista si, så jeg ble ganske paff...

Skrevet

mener ikke at man er gammel over 30, men bør ha blitt voksen da..

Skrevet

Mot sopp? Men kan jo ha vært fotsopp? :)

Skrevet

Det stod det ingenting om, desverre..:S

Eller den gangen samme dama la ut på statusen sin om hvor dårlig mannen hennes var i magen, han hadde bæsja og spydd i ei bøtte hele natta og hadde vondt i rompen sin, og derfor fortjente vafler til lunsj. Holdt på å le meg skakk:)

Skrevet

HAHA, stakkars mann!!! Foe en dame, er hun klar over at alle ser dette?

Skrevet

Hahaha, ja det ble jo en del kommentarer, og innen kvelden var omme hadde hun tatt vekk statusen. Tipper denne mannen hennes fikk en god del kommentarer selv også etter dette!!:)) Underholdende for oss, flaut for han.

Skrevet

2011 virker smud så langt :)

Skrevet

Jeg har en "mann" på 23 på facer'n. Som har ca 6-12 elskverdige kjærester i løpet av et år. Nå har han blitt dumpa, igjen. Og "Livet har aldri vært verdt å leve.. Hvordan leve videre!?"

Dette var en uke siden, men nå elsker han nykjæresten;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...