Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Hvør bor dere, og hvordan trives dere? Har dere mye familie rundt dere? Bor selv i Bodø og har en del familie og mye venner. Men kunnne godt tenkt meg og bodd litt lengre sør
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Bor i Ålesund. Har ingen familie her. Er alene med ungene. Har noen venninner, men ingen til å passe barna. Stortrives i byen, det er nydelig her, men savner ett nettverk og besteforeldre til barna. Er opprinnelig fra ei bygd 2,5 timers kjøring herfra, så vi reiser jo i helgene innimellom:)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Bor i Akershus og stortrives. Familie har vi ikke.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Tenker også på å flytte. Blir da alene med barna. Å lurer på om det med familie rundt seg er viktig for å trives. Er nok enig med at det blir mye lettere med besteforeldre, søsken rundt seg
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Bor på et lite tettsted rett utenfor Drammen med mann, barn og bikkje. Trives utrolig godt her, da det er et flott miljø med fantastiske naboer som stiller opp uansett om man trenger det eller ei. Familien på begge sider bor bare 30 minutter unna, og de fleste vennene våre gjør også det. Er så heldig at foreldrene mine sitter barnevakt ganske ofte, og de deltar også på ting som f.eks nissefest i bhg osv. Veldig fornøyd med hvordan ting er for tiden;)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #7 Skrevet 2. januar 2011 Bor i Oslo og har nærmest ingen venner eller familie her! Men har nettopp flyttet hit, så håper å komme fort igang med barseltreff og slikt. Trengte å komme meg bort fra bygda i nord som jeg er opprinnelig fra, hadde begynt å bli sur og bitter. Føles faktisk allerede bedre nå som jeg har flyttet:) Også har jeg kun en baby, så ingen skolebarn som blir lei seg for å flytte fra venner og slikt.. Mulig vi flytter tilbake nordpå om fire år, men inntil da skal vi bo i Oslo. Trives godt her, men kunne tenkt meg å flytte litt lenger bort fra byen, både pga. husleie og ro:)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #8 Skrevet 2. januar 2011 Ja det er viktig å ta hensyn til barna dersom man flytter. Tror også at det ikke er sundt å bo på en plass hele livet.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #9 Skrevet 2. januar 2011 Bor i Ålesund og har familie her.. Trives veldig godt her. Er født og oppvokst i Ålesund! Venner har jeg ikke så veldig mye av. Mistet kontakt med mange etter jeg ble gravid og fødte barn... Trist igrunn. Tror samboeren min er lei av at jeg er bare hjemme omtrent
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #11 Skrevet 2. januar 2011 Bor også i Bodø, Og kunne ikke hatt det bedre. Jeg har ikke så veldig mye familie rundt meg her. Venner har man et godt utvalg av.
Tante Blås Squaw Skrevet 3. januar 2011 #12 Skrevet 3. januar 2011 Fredrikstad ) Elsker byen min, spesielt om sommeren. Folk her er åpne og hyggelige. Har svigers boende et kvarter unna )
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #14 Skrevet 3. januar 2011 Bor i Sandnes i Rogaland. Stortrives! Vi bor landlig til 10 minutt fra sentrum. Har familie og venner i nærheten.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #15 Skrevet 3. januar 2011 Like utenfor Kristiansand. Trives veldig godt Har både familie og mange venner rundt oss
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #16 Skrevet 3. januar 2011 På en øy utenfor Bergen,har litt familie og stortrivest:-)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #17 Skrevet 3. januar 2011 Bor i Marmaris i Tyrkia sammen med mann og to barn, men desverre uten annen nær familie. Trives veldig godt, men skulle gjerne vært litt bedre integrert, fordi de skandinaverne som bor her nede er ofte bare bosatt her for en periode. Jobber med saken
Lilleleen Skrevet 3. januar 2011 #18 Skrevet 3. januar 2011 Bor rett utenfor Tønsberg og vi stortrives. Min familie bor i Sandefjord og hans familie bor i Tønsberg. Så de er ikke så langt unna ) Vi har venner både her vi bor, i Tønsberg, Sandefjord og litt forskjellig rundt om i landet )
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #19 Skrevet 3. januar 2011 I Tønsberg. Har en del familie ikke så langt unna. Ikke noe særlig venner her, men føler ikke vi har tid til så mye venner uansett for tida.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #20 Skrevet 3. januar 2011 bor også på ei lita øy nedenfor Bergen. Har foreldre, søsken, svigers og venner rett rundt oss:)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #21 Skrevet 3. januar 2011 Bor i Kristiansand, eller rettere sagt 15 minutt vest for byen. Har litt familie her og flere venner, familien til mannen bor ca 50 minutts kjøring unna. Trives godt, ikke for lite og ikke for stort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå