Gå til innhold

Når skal denne kvalmen gi seg da????


Min lille peanøtt vøtt:-)

Anbefalte innlegg

er i dag 13+0 og jeg blir ikke bedre, egentlig blitt verre etter uke 12... har prøvd diverse; ingefær tabletter og ingefær te, sea band, spising i senga om morgenen, ligget helt stille på sofaen hele dagen, og gått turer i frisk luft.... prøver å spise regelmessig, men ingenting frister egentlig.... for noe drit dette er altså.... vet at det skal være et godt tegn og jeg er glad for det, men er så lei :-(

blir sprø av å brekke meg hele tiden, bøtte ved senga, når jeg skal i kjellerboden må jeg ha med pose, og å kjøre bil med pose, stoppe på bussholdeplasser langs ringveien fordi jeg brekker meg, alltid lokalisere nærmeste toalett hvis jeg er ute, bare i tilfelle....

måtte bare få det ut, knakk helt sammen her forrige dagen, lå på badegulvet og gråt i strie strømmer..... (fikk trøst av verdens beste samboer heldigvis....)

Nå satser jeg på en bedre uke 14 .....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

føler virkelig med deg, hadde d slik i 6 mnd m første min, nå er jeg i uke 13 å fortsatt kvalm men overkommelig, de sier at uke 14 er ei uke en skal føle at energien skal komme tilbake,selv om jeg har litt vanskeli m å skjønne d da,men d som er helt sant er at det går plutselig over.

masse lykke til.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler virkleig med dere jenter.. jeg har vært syykt kvalm, så ga det seg nesten uke, og jeg ble overlykkeilig, men nå er den tilbake for fullt.

Er snart 15 uker på vei og håper virkelig det skal roe seg litt.. Ikke lett å forklare til en 2-åring at mamma ikke kan løfte fordi at kaster mamma opp.. Takk og lov for en heerlig mann som er forståelsesfull og veldig hjelpsom... :)

 

Mitt gode råd er: hvil alt du kan til alle døgnets tider om du kan. Spis små hyppige måltider. Sørg for nok væske.. :)

 

masse lykke til jenter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...