Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Altså ikke på kjønnsleppene eller inni kjønnsleppene, men der hvor hårene sitter før du kommer ned til leppene (om dere forstår). Altså heelt nederst på magen der hårene starter?? Eller kan dette være brennkopper, eller bare at jeg har barbert meg..er så usikker altså.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 kan fort få blemmelignende røde sår av barbering, herpes kommer ikke der
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Nei det er neppe herpes.. men det kan være inngrodd hår kan få merker etter barbering
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Jeg har jo barbert meg i maange år, og syntes dette var litt merkelig når jeg plutselig så meg der nede i går. Svir jo litt men ikke plagsomt. Mannen har hatt noe lignende i ansiktet rundt nesen for en stund tilbake, men ikke vært der nede på meg da...og han er super nøye med håndvask etc. (dette ble nesten litt flaut, men alikevell godt å spørre dere damer her inne). Derfor jeg tenkte brannkopper.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Herpes kan vel egentlig dukke opp hvor som helst på huden (selv om det selvfølgelig ikke trenger å være det du har). Men det er jo mest vanlig på lepper og nedentil. Jeg kjenner noen som har inni øret, og i øyet og på armen, så det kan finnes forskjellige steder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå