Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal ha nakenbilder av babyene sine hengendes på veggen. Hva er poenget liksom. Har de ingen bra bilder av babyen med klær på? Kvalmt.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Jeg har nakenbilder av meg selv på veggen. Bestefar liker det ikke helt, men alle andre synes det er staselige greier
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Hmm... Var hos fotograf med mini da han var 6 mnd fordi jeg tenkte det var greit å ha noen ordentlige beibibilder uten rot i bakgrunnen og dårlig lys etc. Fotografen tok kun beibibilder uten klær, eller dvs jeg kunne sikkert fått gjennomslag for klær hvis jeg absolutt ville, men hun mente de ble bedre uten klær. Det er jo ikke akkurat slik at tisseluren viser på bildene, så jeg syns de er helt ok å ha på veggen...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #7 Skrevet 2. januar 2011 FortheloveofGoood... Har dere ikke viktigere ting å tenke på? Tvilsomt at de faller i feil hender om de henger på veggen og negativene finnes kun hos dere selv eller fotografen:) Ingenting som er så nusselig som en liten naken baby:)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #8 Skrevet 2. januar 2011 en av de tingene jeg ikke bruker energi på å ergre meg over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå