Gå til innhold

Villa Perlesukker eller andre som har firmaside på Facebook!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står at jeg må opprette en profil for å få tilgang til mye greier. Har laget side på firmaet, og det står også at jeg må ha profil men kan ikke ha det på firmaet. HJELP?!

Jeg skjønner ikke en dritt, jeg hadde tenkt å lage bare på firmaet. MÅ jeg ha på meg selv også?? Skjønner ingenting:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke opprette en profil på firmaet isteden for en side?

Skrevet

Nei det er visst ikke lov.

Skrevet

Facebook-profiler er ment til å representere enkeltindivider. Ingen organisjoner har tillatelse til å opprettholde en brukerkonto under navnet på organisasjonen. Vi har opprettet Facebook-sider for å tillate organisasjoner å representere seg selv på Facebook. Disse sidene er distinkte tilstedeværelser, separat fra brukerprofiler, og optimisert for en organisasjons behov for å kommunisere, distributere informasjon/innhold, engasjere tilhengere, og kapre nye tilhengere gjennom tilhengernes anbefalinger til deres venner. Facebook-sider er designet til å være en mediarik, verdifull tilstedeværelse for enhver artist, firma eller merke.

Hvis du oppretter en profil for firmaet ditt, kan brukerkontoen bli deaktivert for brudd på Facebooks Betingelser.

Skrevet

Kan jeg få gi deg et tips?

Lag en profil på navnet ditt ...så går du inn og forandrer navnet ditt til ditt firma sitt.

Og så bruker du KUN den.

MIn erfaring er at sider folk skal trykke "liker" på rett og slett ikke er interessant nok...

Hvis jeg skulle gjort ting på nytt hadde jeg begynt med en helt egen profil og så gjort det slik :)

Skrevet

Du kan jo kalle profilen din ... Li Mona De

Og bruker du den kun til å fortelle om deg og bedriften så gjør du faktisk ikke noe galt... vet om mange som gjør dette...

Peggy Porschen feks ;)

Skrevet

Var jo det som skjedde med Bien Bar. Gjør som Villa Perlesukker sier ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...