Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 var på ica en dag sammen med ei venninne, da var det en jente der med et barn(ca.9 mnd..) i en vogn med barnesete(slik med seler)..moren snur seg og barnet faller ut av setet..jeg fikk sjokk! Vi stod ganske nært så overhørte samtalen hun hadde med veninna si da...hun hadde ikke festa barnet i stolen! Det er ganske høyt å falle fra setet og ned i betong gulvet...jeg måtte spørre om det gikk bra, barnet gråt når det falt, men smilte etter 2 minutter.... håper virkelig ikke det kan ha skjedd noe:S men jeg synes det var sjokkerende at hun ikke hadde festa barnet...gjør ikke alle det?:/
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Hun hadde sikkert bare glemt det, tror du ikke alle pleier å feste ungen da?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 STAKKAR!!! Det er j****høyt! Hvordan landet hun da? Jeg trodde alle gjorde det, hun har sikkert glemt seg... Synes synd på moren til denne jenten også jeg... Hun føler seg sikkert helt forferdelig! Datteren til en venninne av meg datt ut av handlevognen og ned på flisene i butikken, hodet først! Herregud, trodde jeg skulle gå ut av mitt gode skinn... Det gikk heldigvis bra... Men jeg slipper ikke taket i armen til gutten min et øyeblikk når han sitter i handlevognen...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 ååå djiiiises...hjelpe meg :-S jeg fester ALLTID! har helt angst for harde gulv. Det ganske langt ned fra en handlekurv. Hadde heller satt en 9 mnd gammel baby i det vanlige setet.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 tror ikke hun hadde lemt det fordi jeg hørte veninna sa: har du ikke festa ungen? da sa hun bare "neeeeei" akkurat som om hun ikke hadde orket...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 for å svare på spm: NEI jeg tror ikke alle fester... noen er "late". Ta naboen min f.eks som setter 2 åringen sin i bilsetet uten å feste...har sett det et par ganger... bruker sikkert ikke sele på seg selv heller. Noen mennesker er slik dessverre.... Jeg er festeoman! fester og dobbeltsjekker. Tar ingen sjanser
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #7 Skrevet 2. januar 2011 skjønner ikke at noen kan v're "late"med slike ting, kan jo virkelig skade seg alvorlig!!! FEST barnet i bil og andre plasser, selv om man ikke skal langt....!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå