Gå til innhold

Noen som ikke fikk vite kjønn på ultralydkontrollen?


Lilleløvemamma 08+11

Anbefalte innlegg

Jeg har vært to ganger på ul (pga legen trodde jeg var lengre på vei enn det jeg var) og begge gangene lå fosteret så vanskelig til at hun ikke så hva det ble. Eller det hun sa var at hun så iallefall ikke at det blir en gutt..

 

Så jeg lurer bare på om dette er vanlig eller om hun jeg var hos ikke var så dyktig på akkurat det.. Er så kjipt da vi endelig bestemte oss for å vite det. Visste det ikke med nr. 1 og det var egentlig litt pyton..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på ultralyd i uke 19 og fikk ikke vite kjønn. Babyen hadde navlestrengen mellom bena, så vi fikk ikke engang et hit om at det kunne være det ene eller det andre. Alt sto kjempefint til med babyen men vi ble allikevel litt skuffet. Vi hadde time den 22.12. og gledet oss til å gi familien en overraskelse om kjønn til jul. Nå har jeg akkurat bestilt privat 3D ultralyd time i slutten av januar og da er jeg nesten 25 uker på vei. Håper bare den lille luringen ikke lurer oss enda en gang:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL i uke 19, og hadde gledet meg skikkelig til å se hva det blir, men fikk ikke et lite hint en gang...Glemte nesten at alt var bra med den lile pga av det. Føler hele planleggingen og innkjøpene stoppa opp. Men skal bestille 3D UL her og, så satser på at vi får vite da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på tidlig UL i uke 12, hvor jeg fikk vite med 80-90% sikkerhet at det ble en gutt og gledet med kjempe masse til ordinær UL idag. Men neida, da lå selvsagt babytassen med ryggen til hele tiden, så fikk ikke se noen ting, untatt ryggraden. Så ble kjempe skuffet, men alt var i skjønneste orden med babyen da. Så er så klart kjempe glad for det. Men hadde ønsket og fått bekreftet kjønn. Så vurderer 3D ultralyd jeg og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med at den største nyheten var at alt hun så til nå så helt fint ut og det er jo det viktigste selvfølgelig.. Vi må tilbake i uke 32 fordi morkaka lå først foran/ut mot magen og så lå den ned så da må det sjekkes en gang til. Så da får vi faktisk en mulighet til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på UL lille julaften på SØF der de ikke klarte å se hva kjønnet var..

skuffet og lei meg ble jeg jo...

Igår bestilte jeg time på privat klinikk,og idag fikk jeg vite at jeg venter ei lita jente i mai...Føler at jeg fikk mye bedre behandling på privatklinikken ;)

 

lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...