Gå til innhold

hva synes dere om matheo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det for spesielt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig navn. Kjenner flere gutter som heter Matheo og en som heter Matteo

Skrevet

En vnninne av meg har en som heter Mateo, uten H.

Jeg syns det er finere enn med h, da blir det så feminint. Tenker på Mathea og Thea.

Men navnet er kjempe fint!

Skrevet

Jeg tipper at Matheo eller Matteo, uansett skrivemåte, kommer til å bli kjempepopulært med tiden. Det kommer bare mer og mer, men det er fortsatt mange som synes det er fint men som lar vær å kalle ungene sine det pga skepsis. Etterhvert som folk venner seg til dette navnet, vil jeg tro at det blir et topplistenavn i løpet av et par år ;-) men det er min mening da... men har tenkt mye over det i det siste, hører oftere og oftere om folk som vurderer å kalle sønnen for matheo/matteo men som kaanskje synes det er for spesielt. tror at skepsisen går litt over når de får "tygd" på navnet en stund :-) og at navnet vil bli kjempepopulært!

Skrevet

Liker ikke, kan til nød like jentevarianten Mathea.

Skrevet

Jeg syns dette er et fantastisk fint navn, og den lille prinsen i magen skal hete Lukas Matheo =)

Skrevet

syntes det er kjempe fint, har lenge tenkt på at jeg vil bruke det om vi får en sønn til, men nå skal min bror få en sønn å de skal ha noe lignende så da kan jeg ikke bruke det :(

Skrevet

Motenavn! Ikke spesielt i det hele tatt; kommer til å være 3 i hver klasse om noen år.

Skrevet

Jeg tror dessverre også det kommer til å bli motenavn. Vi har tenkt å kalle vår for Matteo. Jeg lurte på å droppe det pga. dette, men vi finner ikke noe annet vi heller vil ha.

Hvis du går inn på statistisk sentralbyrå og ser på Matheo, kan du se at det er 200-og noen som heter det. Det er jo ikke så mange, men hvis du ser på kurven som viser utviklingen over tid, ser du at den går loddrett opp omtrent ved år 2000.

Skrevet

Det er et motenavn. Et riktig harry motenavn.

Det er hvertfall ikke spesielt på en positiv måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...