Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S59876862 Vurderer å kjøpe denne, i beige farge. Er dere fornøyd? Er litt bekymret for at den blir lett skitten med to små hunder, som helst vil i sofan;)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Jeg har den i stol. Med beige trekk. Vi har også hund, riktignok boxer som drar med seg skitt i lepper og null pels på enkelte organer som kan lekke..., og jeg har lagt tisseunderlag og stretchlaken over stolen til hverdags slik at han kan ligge i den. Ting syns godt i den, men det fine er at det er superenkelt å vaske trekka da. Og stolen er utrolig god å sitte i, men har ikke hjerte til å ta den fra hunden, han elsker den også Jeg hadde nok kjøpt den i sofa, men med et annet trekk
Hopptetussa90 Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Jeg har den og syns den er helt grei. Veldig kjekt med trekk som kan tas av og vaskes og byttes om man blir lei fargen/mønsteret.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Skjønner Ja, jeg vil så gjerne ha den sofan. Og jeg vil gjerne ha lyst trekk, men er litt bekymret for at den vil fort bli flekkete og stygg.. Jeg har skinnsofa nå som jeg skal selge. Har lyst på stoff, da jeg liker bedre å sitte på det. Og jeg syntes det ser finere ut..
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Er den bare helt grei? hehe, Har prøvd den på Ikea, og den er jo så god å sitte i
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 22.40 her igjen. De er mer enn greie! Holder seg veldig bra også. Hadde en stol til før skilsmissen, den var 10 år gammel og like god å sitte i. Ryggputa sank kanskje litt sammen, men den kan puffes opp igjen. De blir bare mykere og godere med tiden Kikka på linken din og de andre fargene, lekker den lyse brune også da! Og mer varig farge
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #7 Skrevet 2. januar 2011 Vi har den hjørnesofaen i rødt. Blir fort flekker med to små barn, men lett å vaske trekket. God å sitte og sove i )
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #8 Skrevet 2. januar 2011 Åh hørtes perfekt ut Ja, lys brun var kanskje ikke så dum. Skal se på den neste gang jeg er på Ikea
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #9 Skrevet 3. januar 2011 Så det er ikke stress å vaske et så stort trekk?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #10 Skrevet 4. januar 2011 Stort? Det er løse trekk på hver pute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå