Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 I de siste dagene har han blitt mer å mer kosete mot meg, sitte i fanget, vil ligge sammen med meg om han kommer inn hos oss om morgenen. Han går i førsteklasse. Han bor hos oss fast, er hos moren annenhver helg å noen dager her og der som det passer seg. Jeg tror kanskje han savner moren sin, å derfor søker mer kontakt med meg. Hva skal jeg gjøre i denne situasjonen? Pushe på til far med mer samvær, tlf samtaler med mammaen o.l ( det er kun av praktiske årsaker han bor hos oss, ikke mangel på vilje eller uenighet mellom foreldrene) eller bare la han få styre på selv? Han er selvfølgelig hjertlig velkommen i fanget/armkroken min, men jeg bekymrer meg bare om at det kanskje er noe som plager han?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Hvorfor ikke snakke med stesønnen din? Barn kan være flike til å snakke for seg. Ville nok hatt favnen åpen uansett. Han er bare et barn og du er tydeligvis en trygg voksen for han.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Når foreldrene hans ikke bor sammen, er det selvsagt noe han savner. Hvis han skal være mer hos mora igjen, vil han gå tilbake til å savne faren.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Litt mer samvær med mor og litt mer kos med deg!! Kan jo hende at han liker seg veldig godt med deg og føler seg trygg!!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Om du har en følelse av at han savner mora si, så er det sikkert riktig. Du får holde av en plass til han på fanget, men samtidig pushe på for mer samvær med mora.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå