GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 blei ikke helt ferdig å skrive.. Godt planlagt ja, eg var babysyk , hadde (og har) type, som også ville ha barn, vi hadde vert sammen ca 3 år da, vi begge ville bli unge foreldre, noe som hadde vert min drøm leenge Eg var foresten 17 år Go gutten blir 2 år nå i slutten av januar
Katrine, Stolt Tvillingmamma<3 Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 Hei. Jeg og min samboer hadde planlagt dette godt og hadde lyst på barn i noen år, men ville gjøre ferdig utdannelser og alt før det var klart, og det klarte vi , så etter 5 1/2 års forhold ble jeg gravid og er veldig fornøyd med at det var planlagt og at alt var klart før tiden kom. Vi fikk toeggede tvillinger ( jente og gutt ) Og storkoser oss med dem, nå er de 7mnd gamle. Selv så syns jeg det er fantastisk å bli mor i en ung alder ettersom du har litt ekstra energi å gi i årene fremover. Lykke til alle sammen Selv er jeg 22år..
Frøken Lakenskrekk Skrevet 15. januar 2011 #5 Skrevet 15. januar 2011 her var det ikke planlagt, men hu var veldig velkommen! jeg var 18, og ble 19 to dager før vesla kom
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sommerfugl Skrevet 31. januar 2011 #6 Skrevet 31. januar 2011 Tulla var planlagt ja Vi har alltid hatt lyst til å bli unge foreldre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå