Gå til innhold

Har noen av barna deres akvarium på rommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et lite altså med ett par fisker eller noe?

Samboer har såå lyst til å gi 4åringen et lite akvarium med noen fisker til datteren vår...Jeg er litt usikker.det må allefall stå i høyden siden vi har katt hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 4,5 åring fikk akvarium med 5 fisker i fjor til Jul. Det er like populært ennå etter ett år! Riktignok står det i stuen og ikke på rommet hennes!

Skrevet

Tror akvariumet må stå der du har kontroll. Fort å kakke på glasset og mate dei par gonger for dagen.

Skrevet

Ja tenker litt på det jeg også..

Datteren vår har også en vane med å være rolig når hun finner på noe hun ikke har lov til..overmating av fisker kunne nok skjedd da...

HI

Skrevet

ja det har jenta mi på 7. hun er flink å passe på. men hadde hun vært 4 hadde nok jeg hatt det i stua tror jeg....kommer an på hvordan ungen er da.

akvariumet er på pulten hennes og vi har 2 katter. dem har ikke spist fiskene, men den ene katten eeeelsker å drikke akvariumvannet hehhe..

Skrevet

Vår har hatt akvarium på rommet siden hun var 4. Vi startet med to gullfisker i et lite akvarium, nå har hun 7 i et litt større. De vokser og lever i beste velgående. Har ikke mistet én eneste på disse to årene.

Hun er veldig glad i dem, har gitt dem navn og skriver brev til dem :)

Og den ene av kattene våre er også glad i vannet, ja.... Men fiskene er trygge.

Skrevet

Akvarium og katt er ingen problem, det er bare å ha lokk på!

Men jeg ville nok ikke hatt akvarium på en 4åring sitt rom. Greit å ha litt kontroll. Bare det at de ikke kan få for mye mat etc. kan være greit å følge med på. Det er jo ikke bare DIN 4åring det er snakk om, men alle kompisene som er på besøk og.

PS. jo større akvarie er jo lettere er det å holde, og hold deg til skikkelige gullfisk og ikke flotte slørhaler om det er det som er ønsket. Gullfisk tåler MYE mer og lever 4-5ganger så lenge om de har skikkelige forhold. -Jeg hadde en som jeg arvet i 8år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...