Gå til innhold

Bruker dere (eller har dere overhode hørt om) slikkelappen??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke første april i dag vel? For noe tøys, hvordan skal det foregå da liksom...

Og foran anus, wtf? Ble litt nysgjerrig på hvordan sex de har, de som bruker den gummilappen der.

Skrevet

Like viktig det som kondom med tanke på SOI, men er vel de færreste som tenker på smitte på den måten. Men er man testet og i fast forhold er det vel strengt tatt ikke nødvendig;)

Skrevet

Trodde ikke det var noen som helst som trengte det der jeg? Kunne aldri falt meg inn å ha oralsex med en ONS f.eks. Vet jo aldri hva de bærer på dessverre. Og i et fast forhold så bør vel den tryggheten være en selvfølge, UTEN en slik lapp? :-p

Skrevet

21:15: Er jo snakk om smitte ved oralsex.

Jeg får ikke opp noen bilder, så får ikke sett hvordan den ser ut

Skrevet

Jeg tror ikke jeg vil ha den med i portmoneen min heller;-)

Skrevet

Ja, dette er ikke noe nytt. Har vært brukt i det lesbiske miljøet i mange år (har ikke brukt det selv, for jeg var i et stabilt forhold med en og samme jente). Syns det er flott at den finnes for de som bytter partner ofte etc, men for mennesker som har vært i faste forhold over tid syns jeg vell det er mindre nødvendig?

Skrevet

Og hva skal da være poenget med oralsex i det hele tatt?

Skrevet

Aldri hørt om et eget produkt for det, men jeg har hørt at det brukes veldig mye Gladpack i lesbemiljøene...

Skrevet

Det er ikke noe nytt at den eksisterer, nei, men ingen av de lesbene jeg kjenner til har brukt slikkelapp. Jeg har vært i miljøet i ca 10 år.

Skrevet

Gladpack er langt bedre, kan ei venninne av meg melde :o)

Skrevet

En jeg kjenner ble smittet av herpes1 fra leppe til kjønnsleppene av sin faste partner og de hadde ikke oralsex mens han hadde utbrudd, så dette kan være fornuftig for mange, også de i fasteforhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...