Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #26 Skrevet 2. januar 2011 Ja, eller... Sambo har pult meg. Jeg lå der med ryggen til og var irritert fordi han vekket meg og jeg var trøtt og bare ville sove. Så da han var ferdig sov jeg videre mens han stod opp. Blir kvalm av ham. Hva fikk jeg ut av det liksom? Vondt i fi**a fordi jeg absolutt ikke var kåt, men hadde jeg sagt nei hadde det blitt et helvete. Alt for husfreden, sukk....
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #27 Skrevet 2. januar 2011 ja 2 ganger.. hadde makeupsex i natt:P og deilig sex på sofaen idag har sagt at vi skal pule hver dag i hele januar for å fremskyve fødsel.. haha! stakkars gutt
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #29 Skrevet 2. januar 2011 Nei, men ikke har jeg sett kjærsten min heller...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #31 Skrevet 2. januar 2011 Nope, ikke med et annet menneske. Et par ganger med meg selv...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #32 Skrevet 2. januar 2011 jaja.... det er vel greit å være anonym! Er han trønder. Har hørt trøndere er fyrige vikinger.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #33 Skrevet 2. januar 2011 Ja, det har vi! Var hjemme å feiret nyttårsaften alene, dvs. jeg, gubben og to småttiser. De la seg kl. 22. En time ut i det nye året satte vi igang!!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #36 Skrevet 2. januar 2011 jada, en gang når vi kom hjem fra festen i følge sambo.. jeg husker ikke! Så morningen etterpå, i går kveld, dag tidlig, og på formiddagen i dag! Jippi!!!! heldig jeg skjønner jeg:)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #37 Skrevet 2. januar 2011 Ja, nå nettop Deilig med et saftig knull i dusjen :-D
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #38 Skrevet 2. januar 2011 ågus, selvfølgelig! Vi har jo 2 januar allerede! Og så er jeg gravid, og får ikke nok av gubben.
Tante Blås Squaw Skrevet 2. januar 2011 #39 Skrevet 2. januar 2011 Her blør jeg det nye året inn, så besøk i finstua er uaktuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå