Gå til innhold

terminmager rundt mars måned i Stavanger?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er det noen i Stavanger med termin rundt mars som har lyst til å møtes? Jeg er 28 år og venter mitt første barn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er 25 år, venter vårt første barn 4 mars. Kjempe kjekt å treffe andre gravide med termin rundt samme tid. Send PM om dere vil. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Har send PM til deg Cubra, men får ikke send til deg Martine84 siden du ikke har profil, og til HI som står som anonym.

 

Tenkte det kunne vært koselig å truffes i byen og gått ut for å spise og bli litt kjent med hverandre hvis det er noe dere er intersserte i. :-)

 

Send meg gjerne en PM, så kan vi få planlagt noe.

 

 

-Monica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er barn i magen treff torsdag 13. Januar på Philleas Fogd. Trur det va klokka sju (står på Bim treff). Koselig om dere blir med der! Jeg har forresten termin 16. Mars med andremann. Ei lita jente. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Ragna 30. Ja, det er jeg som har satt opp treffet på Bim treff, så jeg kommer iallefall. :-D Meld deg på der inne så får vi en oversikt.

 

Gleder meg til å treffe mange nye ansikter og mager.

 

Monica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert at du tok initiativ til nytt treff. Blir koselig! Kjenner jeg gleder meg veldig på sjokolade fondanten jeg skal ha til dessert. Den er bare fantastisk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...