Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 God kveld jenter! Trenger litt hjelp til vognvalg. Vi har veldig lyst på Urban Jungle, og lurte på om det er noen som har denne, og kan dele erfaringer med meg? Jeg skal har termin i mai, og ønsker meg en lett håndterlig vogn. Blir glad for alle tbm;)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 dritt vogn spør du meg.. Fantastisk trillekomfort men ikke noe god for barnet. De sitter ikke i den, de ligger. Og det er jo nesten ikke plass oppi vognen om du skjønner. Lite sete. Ser ikke komfortabelt ut. Går ikke ann og regulere fotbrette så ungen må ligge med beina ned. Det vet vi jo alle at IKKE er behagelig. Gutten min nektet og sove i den vognen og likte heller ikke spesielt og sitte i den. Solgte den etter ca 3 mnd. Og ville uansett aldri valgt den som førstevogn. bagen er jo bitteliten og ingen skjerming med kalesjen. Den er også bitteliten.
karamell mamma Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Jeg ELSKER den vognen. Hadde termin mai 2009, og valgte en brun MB Urban Jungel. Anbefaler den til alle vennene mine også. Min baby sov godt i vognen, og vi brukte bagen til midten av desember. Og da hadde vi voksi pose oppi også. Babyen min var helt normal i lengde/vekt, og jeg syntes ikke bagen var knøtt liten. Og uansett når ungen er ca.6 mnd, vil den jo sitte oppe og følge med. Han elsket og fortsatt elsker sportsvogndelen. Vi hat voksipose i den på vinteren og skinn når det ikke er så kaldt. Han sover utrolig godt i den fremdeles, og er nå 19 mnd! Anbefales på det varmeste. Lykke til med vogn og fødsel! Klem
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Er fornøyd med at vogna er så lett å manøvrere, at vekta er lav og at den tar liten plass. God i terreng. Mange enkle og finurlige løsninger. Den veier halvparten av de klassiske firehjulingene, og det teller jo litt dersom man skal løfte vogna inn og ut av bil, ned trapper osv. Det jeg ikke så fornøyd med er at sittedelen kun er framovervendt, men det føltes kun som et problem da vi starta med sportsvogndelen og det var nytt, gikk seg fort til. Ellers så er kalesjen på sportsvogndelen for kort og skjermer dårlig for sola, men dette er visstnok forbedret i 2010-modellen. Og nå er vi jo i 2011 allerede, kanskje kommet en enda bedre modell nå? Liggestillingen er ihvertfall forbedret i de nyere modellene. Den føles litt åpen og værutsatt i forhold til andre vogner, men med voksipose har det aldri vært noe problem for oss.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Jeg har MB Urban Jungle for andre gang faktisk (første gang for 5 år siden, barnet mitt ELSKET vognen sin og den ble utslitt) og jeg var aldri i tvil om å kjøpe den samme til baby 2 som kommer straks. Herlig å manøvrere, mye lettere enn de fleste andre vogner og dessuten ser den myyyyye kulere ut enn alle andre (inkl Bugaboo, Brio GO, Stokke Xplory og hva det skulle være )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå