Gå til innhold

Voe slutter å blogge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forståelig? Ja, og antageligvis smart av henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror faren hennes jukser med telleren..mange som har spekulert i dette siste mnd.Jeg tror det er grunnen til at hun slutter. No way at dette er den mest leste bloggen i Norge!!!

Skrevet

på tide å gi seg mens man er på topp ja ;)

er fra samme sted som henne, og hun ble konfirmert samtidig med min sønn.. spekulasjoner at det trikses, men tror det ligger noe i det ja ;)

Skrevet

Hun er et lte barn. Så er dette virkelig noe voksene mennesker engasjerer seg i? Hva slags folk sitter her inne undrer jeg!

Skrevet

Klart det gjør det.Mange bloggere som ligger under henne som er overbevist om det samme og når jeg har sjekket ut deres blogg forstår jeg mistanken for de har faktisk blogg med mening.Men en ting skal hun ha hun er ei flink jente som har foredrag ol og er veldig flink når hun er på tv ol så hun har sikkert mye å komme med men den bloggen er no way norges mest leste!!

Skrevet

hva som får deg til å tro at alle inne her er voksene? fordi de har fått eller skal ha barn? Barn kan man få når man har fått mensen you figure it out!!Når barn får barn!

Skrevet

ok...da skjønner jeg...hehe..huff

Skrevet

Man skal ikke undervurdere mengden 14isser som sitter på nett og trenger et idol. Tror ikke de har jukset med lesertallene. Enhver 14 å gammel jente vil like å drømme seg bort i Voes tilsynelatende rosa verden av sminke, pene venner, kule klær osv osv.....

Men at det er sunt for ei så ung jente med alt det fører med seg av oppmerksomhet? Nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...