Gå til innhold

sliten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er rett og slett gjennom sliten, kroppen er helt utkjørt og hodet kjører 200 km/t og jeg har igjen 75 dager til termin.. skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å føde nusket mitt..(selvom jeg vet vi er bygd for det og kroppen har mer enn nok energi til å klare det, sliter jeg sterkt med motivasjon) Har en sønn på 2,5 år som har sluttet å sove, sover hverken på dag eller natt.. våkner hver natt til samme tid og er ''uthvilt''.. har prøvd alle mulige måter for å få han til å sove på en ingenting har fungert.. ikke engang vallergan jeg fikk av legen. og siden jeg vet han våkner får ikke jeg til å sovne ordntlig heller for jeg ligger å venter, selvom jeg vet det er helt hull i hodet..Pappaen er sykmeldt så han er hjemme hver dag men det hjelper lite føler jeg, for ingenting er som det skal på en måte, og siden ryggen hans er så vond får jeg meg ikke til å ''mase'' på at han skal hjelpe meg rundt i huset, dessuten er jeg lei av å måtte påpeke ting som må gjøres.. noen med tips om hvordan få tilbake litt energi? og eventuellt hvordan få hodet til å slutte å snurre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt søvn hadde vel hjulpet. Noen som kan avlaste dere på nattestid? Svigers, foreldre, andre? Det er umenneskelig å ikke få sove. Alternativt kontakte legen igjen og få noe annet for å slå ut ungen.

Det kan virkelig ikke fortsette slik. Stakkars deg!

Skrevet

Oii....

stakkars deg.

Jeg har vært der.

Har bare få uker igjen til termin nå. Så jeg holder koken.

Men det er viktig at du gjør dusjen om til din beste venn.

Dusj i varmt vann. Helst hver dag, kanskje til og med to ganger om dagen.

Ta deg en tur til svømmebassenget, om så bare en liten tur.

Det kommer til å mykne opp hele muskulaturen din så du kan sove i fred og ro i mange dager etterpå.

Skrevet

takk for svar.

jeg tenkte jeg skulle ringe legen i morgen og forhøre meg om han har noen andre ideer.. vallergan fungerte i 2 netter.. så gikk det over, synes det er litt rart men.. mamma har hatt han noen netter men hun har kols og har ikke så mye overskudd selv. Forrige svangerskap var ikke slik i det hele tatt, hadde jeg visst det skulle bli så tungt så ''tidlig'' så er det ikke sikkert jeg ville tatt det valget og laget en lille søster helt enda, selvom vi gleder oss noe VELDIG! gleder meg til hu har kommet ut og kroppen min kanskje slutter å verke sånn.. Jeg er en person som i utgangspunktet altid ser noe positivt uansett situasjon men nå er det ikke noe å hente der heller, har som regel klart å fjerne det negative på egenhånd eller dyttet det bort men er ikke helt der for øyeblikket føler jeg.. æsj nå ble det litt sytete men godt å få luftet det :)

Skrevet

Jeg ligger bortimot hver dag i badekaret for det hjelper på kynnerne mine også får jeg litt fred fra alt, men da setter hodet mitt igang med å være super kreativ, og får lyst til å gjøre masse!! hehe.. så går jeg ut av badekaret og det går over.. skal forhøre meg med jordmor ang å føde i badekar eventuellt..men driver også å tenker litt på ks.. har time til jordmor på fredag så jeg får spørre henne ut om det meste. nå begynner barnehagen igjen og da kan jeg sove litt mens guttungen er der å leker. håper jeg ;) så får bare huset gå sin gang en stund.. hvis jeg orker tanken på alt jeg skulle ha gjort.

Takk for gode råd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...