Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Er det nokon som har erfaring med billig tester som kan svare meg på dette. Har i 3 dagar testa med billig gravidtester og fått positivt resultat på alle testene. IKM var i går. Problemet er at streken som viser om ein er gravid, ikkje er like sterk som kontrollstreken, men den er ikkje svak heller, litt midt i mellom. Er dette normalt? Hadde ein kjemisk abort i november då eg var 4+3 veker. Er redd for at det kan vere det no òg.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 På graviditetstest spiller det ingen rolle om testen er sterk eller svak. En strek er en strek og betyr positiv test. Så du er nok gravid ja. Av erfaring trenger billigtestene en del hcg for å slå sterkt ut. Jeg hadde kjempesvak strek 3 dager før ikm med billigtest, en Clear Blue tatt dagen etter var veldig positiv. Først 1 uke etter ikm hadde billigtesten det jeg vil kalle tydelig strek.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Tusen takk for svar. Blei litt meir letta no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå