Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Jeg er gravid med mitt første barn, men BF har 2 fra før som han har 50% av tiden. Vi har av praktiske årsaker ikke flyttet sammen enda, men har bestemt oss for å gjør det ganske snart ( er 4 mnd på vei). Vi har vært sammen i 1,5 år. Hvordan introdusere til barna at; - Jeg skal flytt inn - At de skal få en lillebror eller lillesøster Trenger gode råd! Er så redd for at barna skal bli "skuffet" og at de ikke er helt klar for det! Har ett godt forhold til begge to, men vi har vært veldig forsiktige med klemming, kyssing, vise følelser ovenfor hverandre etc. Jeg pleier heller ikke sove over de ukene der er hos sin far.. Regner med det er en del er inne som har vært i lignende situasjoner, så gode råd mottas med stort takk!!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Hvorfor i all verden har dere ikke introdusert gradvis at dere er kjærester. Nå skal de gå fra å tro at dere bare er venner til plutselig forholde seg til at dere skal bo sammen og ha barn om bare få mnd?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 barn har en egen evne til å tilpasse seg nye situasjoner. SÅ lenge du ikke blir ei ond stemor så skal nok dette gå bra regner jeg med.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Jeg hadde nå ihvertfall begynt å overnatte og vise mer følelser åpenlyst.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Ond stemor blir hun nok så uansett, vanskelig å unngå den der.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 Hei Tror nok vi må innføre offentlige følelse ja... For å si det sånn så var ikke denne graviditeten så veldig planlagt, mer som ett lite arbeidsuhell!! hehe Alt skjedde plutselig så fort, å nå lurer jeg på hvordan jeg kan få det beste ut av det.. HI
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #7 Skrevet 2. januar 2011 Ja, man er nokså utsatt for arbeidsuhell om alt skjer for fort, he he Dere får bare ta det litt og litt av gangen. Prate litt om baby, hva de kan få være med på å gjøre osv.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #8 Skrevet 2. januar 2011 Jeg ble introdusert som kjæreste fra dag en, og angrer ikke på det. Da ble det ingen tull og føring bak lyset, og et forhold man plutselig gjorde om på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå