Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Vi fikk 4 stk håndkler - for 8 året på rad. Pluss et lite fat.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Noen må man bare bestille noe av, he he....
Gjest Kira er rød på nesen ♥ Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Håndkler hadde vært luksus her i huset, vi får nemlig ingenting av svigers. Har vært sammen med mannen min i 6 år, og på disse årene har verken han eller jeg fått noe til bursdag eller jul. Det er nemlig forbehold barna (dvs hans halvsøsken på 16 og 19 år).
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Vi fikk hvert vårt gavekort på 1000kr og hardsangerbestikk. Slått på stortromma denne jula..
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 Vi fikk hele fryseren fylt opp med mat og kjøtt, ny utegrill, 6 dagskort til skianlegget, nye skiklær, masse klær. I tillegg fikk mannen min helt nye telemarkski og støvler. Vi har tre barn og de fikk også veldig mye. Jeg tror svigers kjøper unormalt mye og dyre gaver. Jeg er ikke vant med sånt iallefall. Jeg får fine gaver av mor og far, men ikke sååå mye.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #7 Skrevet 2. januar 2011 6 dagskort?? Hadde det ikke vært bedre med årskort?? Vi fikk 5 stretclaken til dobbeltsenga vår, sengesett i sateng, kappelaken, Andedunsdyner + puter, flatskjerm 42 til og ha på soverommet og gavekort på bølgen og moi til 2800.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 2. januar 2011 #8 Skrevet 2. januar 2011 En svær kjøkkenmaskin i fellesgave og så litt penger til klær hver for oss. Kjøkkenmaskin har jeg ønsket oss i mange år, og jeg elsker den allerede, fantastisk oppfinnelse rett og slett :-) Om mannen er like fornøyd er en annen sak da, hehe... Jeg ble nå i hvertfall svært glad for den!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #9 Skrevet 2. januar 2011 vi fikk to strecth laken (som vi ønsket oss...) og ny bilstol av eget valg til den lille prinsen som kommer....
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #10 Skrevet 2. januar 2011 1000 kr hver, og deler(for ca 600 kr) til finserviset vi samler på.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #11 Skrevet 2. januar 2011 Sengetøy. Pent, og mykt i 100% bomull. Bakdelen er at de ikke vet at vi har 220 dyner og at det dermed ikke passer. Men vi legger det i skapet, barna skal jo ha større dyner en dag.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #12 Skrevet 2. januar 2011 Vi fikk et bilde som ikke heeeelt er min smak. "Lokal" kunstner som har laget det. Har sikkert betalt litt for det, meeeeen...... må vel henge det opp.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #13 Skrevet 2. januar 2011 Vi fikk senseo kaffemaskin og sengesett
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #14 Skrevet 2. januar 2011 Ingenting. De har lite penger, men gir gaver til barna da. Av oss fikk de tur/retur flybillett for å komme å besøke oss fra spania (hvor de bor) i mai. Det er jo en gave som da egentlig er vel så mye til barna våre vil jeg si
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #15 Skrevet 2. januar 2011 Lite penger også bor de i Spania som det ikke er så billig og leve i?? Tror det er noen som bløffer dere her for og at de skal føle at de må komme på besøk.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #16 Skrevet 2. januar 2011 1500 kr, 12 fine vannglass og 4 håndklær i riktig størrelse. Snille svigermor. Og av svigerfar penger som vi kjøpte skotørker for:) snille svigerfar.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #17 Skrevet 2. januar 2011 Kjempefine, gode og dyre sengesett, og laken. Måtte bytte til lengre dynetrekk, (derfor jeg vet de var dyre) men fikk byttet det i likt. Veldig fornøyd vi:)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #18 Skrevet 2. januar 2011 Vi fikk 2 vinterdekk til bilen:) Lys,kjeler,sokker,superundertøy. Svigermor elsker å handle jule presanger og holder på hele året:)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #19 Skrevet 2. januar 2011 devold ullsett, håndkle og 7 gryter=) Samboer fikk det samme, men grytene var til begge da!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #20 Skrevet 2. januar 2011 Vi fikk et lite håndkle og barna hver sin pyntenisse... Flotte besteforeldre, elendige gavegivere;-)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #21 Skrevet 2. januar 2011 heheheh, du får tenke hva du vil. vi er voksne nok til å tenke litt klokere enn som så! de er opprinnelig fra england og flyttet til spania pga helse og økonomi. Hvorfor skal de som har lite bruke penger på oss som har alt vi trenger? nei, du får ta deg en tur inn i deg selv syns jeg!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #22 Skrevet 2. januar 2011 Jeg fikk en tunika og en bok, mannen fikk klær og en bok, sammen fikk vi gavekort på en møbelforrtening for 800 kroner
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #23 Skrevet 2. januar 2011 Vi fikk babycall (til babyen som kommer) gavekort på 600,- til ett servise vi samler på, hvert vårt par med tøfler, jeg fikk links til mitt armbånd og min mann fikk en drill han hadde ønsket seg.. I tillegg fikk jeg en pels, arv av svigers som de har fått fra min mann's farmor.. uten at de visste jeg ønsket meg det (til dere pelsmotstandere: jeg har aldri ønsket meg Ny pels, fra dyr idag, men og arve en som er snart 40år og like pen.. ja det synes jeg er greit )
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #24 Skrevet 2. januar 2011 Badehåndkle med brodert navn Fikk til alle 4, i forskjellige farger såklart.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #25 Skrevet 2. januar 2011 Vi fikk håndklær, kjøkkenhåndklær og kluter, bæremeis til å ha gutten våres oppi og gavekort på kino som inkl. barnevakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå