2 små og en undulat Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Jeg har lyst til å dra til syden i sommer. Vi skal da være 3 voksne og 2 barn (2 år og 3 år). Det må være barnevennlig og vi vil bo i samme leilighet alle sammen. Hva anbefaler du?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Du går nu bare ta en sånn super pakketur med bamseklubb og alt sammen. Hotel med alt inkludert. Er det ikke Vings som er gode på sånt?
2 små og en undulat Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2011 Bamseklubb høres veldig bra ut. Prøvde å finne fram på Ving, men er visst ikke helt dreven på å finne fram til riktig tursted:/
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 på ving er det ikke bamseklubb, der må du søke på sunwing resort i tilfelle, de har lollo og bernie. Startour har bamseklubb
Tigergutt Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Hei du! Vi har reist en del både med charter og "lage turer selv". Alt i fra leie seilbåt i Hellas, øyloffing i Hellas, loffing i Thailand, storbyferier og helt ordinære charterferier. De beste feriene vi har hatt med barn er helt klart de typisk "charterferiene på barnehotell". Der alt er tilrettelagt for at barn skal ha det bra! Det være seg barnebassenger som er oppvarmet, strand tilpasset barn, hoteller med barnaaktiviteter, måltider tilrettelagt for barn osv. Nå er det litt avhengig av hvor du bor i landet, men selv bor jeg på Østlandet og en av de beste feriene hadde vi i fjor til Mallorca og Alcudia. Da dro vi med www.ving.no til et Sunwing resort og spa anlegg hvor vi hadde en 3 roms leilighet. Det var en helt super ferie! I tillegg er Mallorca en kort flytur unna, og 3,5 time i fly er å foretrekke med små barn! Velger man å være i 14 dager på Mallorca er det masse å finne på. Det er en kort buss/biltur inn til storbyen Palma med mengder av shopping muligheter, kafeliv...osv...
Tigergutt Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 Glemte å skrive at om du spise på hotellet (vi hadde ikke all inclusive), enten med mat i bestillingen eller du bare spiser på restaurantene på hoteller, så er det gratis for barn under 12 år. Det er barnebuffet med de det barn liker: fiskepinner, kyllingnuggets, ris, pommesfrites, salat, spagetti og kjøttsaus..osv...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #7 Skrevet 2. januar 2011 Jeg ville ikke anbefale Mallorca (Alcudia) var der i juni n gang og august en annen gang, hadde dritt vær og kaldt en uke begge gangene, Og så mange mygg har jeg ikke opplevd andre steder enn på Finnmarksvidda..... Syns også det er lite serviceminda personale på hoteller og resturanter der.
2 små og en undulat Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 2. januar 2011 Prøver å søke på dette på ving, men jeg får det ikke til. Jeg legger inn 3 voksne og 2 barn på sunving resort (alcudia) og får bare beskjed om at jeg ikke kan legge inn mer enn 2 voksne:(
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #9 Skrevet 2. januar 2011 Hdde ikke problemer med å legge inn to voksne, forsøkte akkurat. Hvis du ikke får det til på internett ville jeg ringt dem i morgen i stedet.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #11 Skrevet 2. januar 2011 Bahia Felize på Gran Canaria. Vært der to ganger. Med Star Tour. Anbefales!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #12 Skrevet 2. januar 2011 Kreta . Vi var der i sommer med 3 åringen og hadde en knall tur . Vi bodde på hotel Stefan i Agia Marina og de hadde 2 barnebasseng ,2 voksen basseng, bamseklubb ,stor lekeplass ,barne disco ,klovne show , liten butikk . Nesten alle spisesteder har lekeplass ,kort vei til stranda ,egen lekepark med karuseller ,hoppeslott ,trampoliner ol . Kjempe flott for barnefam
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #13 Skrevet 2. januar 2011 Ja, jeg mente tre voksn, klarte det uten problemer.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 2. januar 2011 #14 Skrevet 2. januar 2011 http://www.ving.no/hellas/agia-marina-chaniakysten/sungarden-stefan-village Her er linken til Stefan
2 små og en undulat Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #15 Skrevet 2. januar 2011 Æsj, hvorfor får ikke jeg det til da? Får vel kanskje ta kontakt med reisebyrå i morgen... Takk for godt tips:)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #16 Skrevet 2. januar 2011 Vil ikke anbefale Bahia Feliz (også kalt Bahia NO Feliz). Men Star Tour sine anlegg er supre ellers. De har et som heter Nausicaa Beach på Kypros hvor de har ganske store leiligheter og hvor vi fikk inn 5 stk. Kypros er ikke verdens mest spennnede steder, men supert for sol og bad. Ellers er det mange som anbefaler Tyrkia. Har ikke vært der selv, men det er både Blue Village og Sunwing hotell. Ta kontakt med et reisebyrå, så slipper du å bruke så lang tid på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå