Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Fikk ingen strekkmerker på magen under graviditeten, kun noen ekstra over hoftene/rumpa. Jeg har ikke slanket meg eller gått opp i vekt, men holdt meg sånn ca der jeg alltid har vært hele livet. Okei, er vel kanskje gått ned ca 3 kg under det jeg veide FØR jeg ble gravid. (er 10 mnd siden fødsel). Nå har jeg plutselig fått MANGE strekkmerker oppover hoftene og rumpa! Ser faen ikke ut i riktig lys! Det rareste er at de er helt lyse/hvite..Men jeg kan tydelig se dem likevel. Igår fant jeg til og med ett lite og helt hvitt strekkmerke nederst på magen ved siden av hoftebeinet! Wtf? Jeg har unngått strekkmerker på magen hele graviditeten og etter fødsel, også popper de plutselig opp nå?! Hva i alle dager kan dette skyldes?' Hvis det har noe å si, så er jeg i begynnelsen av 20-årene..
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Ikke uvanlig at man ikke ser strekkmerkene før etter at man har gått ned i vekt.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 De har nok kommet under graviditeten, men er først synlig nå når huden ikke lenger er under strekk. Det er ikke noe du kan noe for eller noen ting du kunne ha gjort for å ha unngått det....
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Så lenge du har en mann som elsker deg for den du er så spiller det vel ingen rolle om du ikke ser ut som ei supermodel. Bare vær sunn og frisk og lev sunt. Ikke heng deg oppi sånne detaljer. Who cares?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 WTF?!! kjenner ikke ei som har bikka 20 som ikke har ett eneste strekkmerke! selv ser jeg ut som ei forklort pannekake på magen etter førstemann:( men hallo! hvis dette er ditt største problem hva utseendet angår, så gud hjelpe deg! kjenner ei som måtte ta hasteks og blei spretta fra navlen og ned+at ho fikk infeksjon i såret og nå har ei ekstra pølse med hud i arret. da kan vi snakke om kjipt!! Grow up girl!!
TrueHæppiness Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 For mange kan da det her være et stort problem, hvorfor må alle være like? 20:20, få høre hva du finner problematisk slik at jeg kanskje kan fortelle deg at det er noe tull. Nei, sånt gjør man ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå