Gå til innhold

Hvor mange av oss skal føde på Ullevål?


LilleMalin♀♂♂

Anbefalte innlegg

Jeg har fødeplass på Ullevål og har termin 14. juli. Om jeg skal føde "selv" blir det vel ikke før august siden jeg går overtid i hvert svangerskap... Pga tidligere opplevelser håper jeg på keisersnitt og da blir det vel noen dager før termin...

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått plass på ABC klinikken men det er vel en del av Ullevål også... Har termin ca 10. juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke søkt enda jeg, er skikkelig usikker... Bor i Oslo, men A-hus er nærmest... Har aldri født før, så jeg har jo ingen meninger om det.

Skal på min første kontroll fredag til uka, og håper vi søker da. Jeg har jo ikke gjort dette før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått fødeplass på Ullevål og har termin 18 juli.

 

Fødte på Ullevål for snart 4 år siden og hadde noen (6 stk) fantastiske

jordmødere :) Gleder meg til å føde der igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått fødeplass på Ullevål vi også, blir bra!! har termin ca 12. juli:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg skal og føde på ullevål. Født 2 ganger før der, så valget var enkelt. Termin mellom 19-26 juli. Men sia dei 2 andre kom henholdsvis 4 og 5 uker for tidlig går eg neppe til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fødeplass både på ABC og Ahus, og burde bestemme meg snart. Tror nok det blir ABC :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt at vi er så mange! Eller kanskje ikke hvis babyene våre velger å komme på samme døgnet... Regner med at det kommer til å gå kjempefint, de er heldigvis vant til mye å gjøre på Ullevål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...får se det som positivt at de ser det selv og søker hjelp allerede etter sju uker med denne type drift.. da får vi tro at det har ordnet seg før vi skal i ilden om noen måneder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal føde på Ullevål, termin 15.juli. Født der 2 ganger før og er kjempe fornøyd, sårlig etter pasienthotellet, var ikke så stas med 4-mannsrom da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått plass på Ullevål! Har menstermin 3. juli, men tidlig UL viser ca termin 16. juli. Skal på ordinært UL 3. februar så da blir vel ny termin satt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Vi har fått plass på ABC, er førstegangsfødene og mannen min synes det er litt skummelt...

Er jo bare stearinlys og røkelse som smertelindring tror han:-)

Jeg tror det går fint!

Foreløpig termin 28. juli.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også føde på Ullevål, og har fått plass ved ABC (er førstegangsfødene). Termin 24. juli- så ser vi er flere som har termin rundt da som skal til ABC :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin ca 12 juli, fått plass på Ullevål :) Skal på ul 10. februar, så da får jeg vel mer nøyaktig termin, tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggriser!!! <3 Ullevål er et fantastisk sted å føde på!! <3

Fødte dattern min der i mars-08 og skulle så gjerne egentlig ha født der igjen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...