Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Hva betaler dere i mnd for hel plass? Er de åpen om sommeren? Tenker på at skolen har lenger ferie enn vi har. Hvordan ordner dere med ferie?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Vi betaler 2600 kr i mnd for hel plass. Hos oss er SFO stengt 4 uker i juli. Jeg har 3. klassing nå, så dette er siste år med SFO for hennes del uansett( jeg har termin juli/august, og kommer derfor til å være hjemme i sommer). Men tidligere somre har vi vært så heldige å kunne benytte oss av besteforeldre en av disse 4 ukene. Og så har vi hatt ferie selv de andre ukene.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Sjekk på hjemmesiden til kommunene du bor i så finner du nok både priser og åpningstider. Hvis ikke så spør på skolen.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Betaler 1680,- i mnd. for hel plass, kun ettermiddag. Er stengt i alle skoleferier (sommerferie, høstferie, juleferie, vinterferie og påskeferie) og på alle planleggingsdager
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Oi, det hadde jeg ikke regnet med! Det er jo ikke så bra tilbud da. Jeg har ikke fri i høstferie, vinterferie etc. Må regne med hjelp fra familie da...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 Det er ikke vanlig at SFO har stengt alle ferier i alle kommuner. Slik er det IKKE her - her er SFO stengt KUN 4 uker om sommeren + 5 planleggingsdaget spredt utover året (hvorav flere samfaller med skolens planleggingsdager). Sjekk med SFO i din kommune hvordan det er der mht ferier! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå