kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 kan jeg kjøpe lik sofa som min mamma har hjemme hos seg, som hun akkurat har kjøpt? ja jeg vet at jeg kan kan men...sikkert dumt spm.. den er veldig fin og veldig god å sitte i:) stoor sofa som vi ønsker oss:)
Vilhaentil! Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Ja det kan du vel. Er vel sjelden at dine venner er hos henne eller hennes venner hos deg, hvis det var det du tenkte på.. Familien din ser det jo, men hvem bryr seg egentlig?
Vilhaentil! Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Men ville ha sagt ifra til mamma før jeg kjøpte den da:)
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2011 har spurt hun og hun sa ja:) men tenkte jeg skulle høre her inne hva andre synes:) nei våre venner er ikke hos henne nei, kun familie og de bryr segikke om det tror jeg..de fleste har kommenter sofaen til mamma at den er sååå fin og god så om vi velger å kjøpe lik får jo bare vi en like god sofa hehe:) men vi får se:)
ungmortil3 Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Her hermet jeg og kjøpte eksakt likt vitrineskap som min mor .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå