Gå til innhold

alle er imot navnvalget mitt..Er det så ille?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg synes Lotte er et fint navn. Absolutt ikke det verste navnet du kunne valgt. Kjenner bare en Lotte, så det er ikke så oppbrukt heller. Stå på krava :-)

Skrevet

Takk for den!Kan skjønne at det ikke er så mystisk eller eksotisk men er da ikke styggt (HI)

Skrevet

Lotte er fint og koselig :)

Skrevet

Lotte er vel et fint navn, ikke overpreansiøst, ikke überspesiellt, ikke et ti på toppen-navn (?), men et helt vanlig, men ikke alt for vanlig navn :-)

Skrevet

Lotte er kjempefint.Ikke så vanlig heller.

Skrevet

Jeg syns Lotte er et kjempefint navn:) Hvorfor liker ikke de rundt deg det navnet da ?

Skrevet

da har dine kjente dårlig smak:) Lotte er kjempefint!!!

Skrevet

Fint! Jeg kjenner en amerikansk 2 åring som heter det og hun er også den eneste!

Skrevet

Det er et flott navn! ikke bry deg. Jeg har ei venninde som har en datter på snart 3 med det navnet.

Skrevet

Synes lotte er fint jeg også. Ser for meg ei lita tulle med musefletter. :D

Skrevet

Alle er imot navnevalget ditt?? Hvem er alle, familien din? I så fall er det kjempefrekt, man legger seg da virkelig ikke opp i navnevalg! Smaken er jo alltid delt, og Lotte er kjempefint og kan da slett ikke være kontroversielt på noen som helst måte. Makan! Be dem holde meningene sine for seg selv!

Skrevet

Ville brukt det selv, men får en gutt :-)

Skrevet

Lotte er et nydelig navn.

Vi hadde kalt jenta vår det om det ikke var for at en i relativt nær familie het det.

Skrevet

hehe, det er mitt kallenavn:) syns det er søtt jeg!!

Skrevet

Jeg ville at jenta mi skulle hete Lotte. Men samboern likte det ikke.

Men neste unge SKAL hete Lotte om det blir jente :) Men, det ble Linnea istede =)

Skrevet

Lotte. ( Lotta) er kjempefint navn :-)

og første gang jeg har sett en navntråd der alle er helt enige......det er en skjeldenhet her inne, så ta det som en komplimang :-))

Skrevet

Helt enig med de andre her, Lotte er et fint navn!

Passer kanskje bedre på en jentunge enn på en høyesterettsadvokat, men det spiller ingen rolle. Er jo de som tar med seg kallenavnet sitt hele livet også, vet om voksne mennesker som blir kalt alt fra Titti til Lita, og det fungerer fint ;)

Kall det lille nurket ditt Lotte du, de andre venner seg fort til det..

Skrevet

Lurer på hvordan en sier Lotte på engelsk??

Ellers, fint navn! ;)

Skrevet

Jeg synes Lotte er kjempe fint! Jeg kjenner både Lotte og Lotta! Får gode assossiasjoner når jeg hører dette!

Skrevet

Jeg har nå printet ut denne tråden til den kresene noe spesielle familien min! TUSEN TAKK for tilbakemeldninger!! HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...