Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 I begynnelsen av forholdet var jeg utro, og samboeren min vil selvsagt at jeg ikke skal ha noe med den mannen å gjør. Han jeg var utro med hadde vært en "fucking good friend" lenge før jeg traff samboeren min. Problemet mitt er at jeg greier ikke glemme han. Jeg tenker på han ofte, og skriver med han på Facebook inni mellom. Jeg elsker jo samboeren min, og har dårlig samvittighet for at jeg lurer han. Jeg har jo sagt at jeg ikke har noe med den mannen å gjør. Skal jeg liksom gå fra samboeren min da, og droppe noe forhold til jeg greier å holde meg unna han andre?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Ja, hvis du ikke greier å respektere samboeren din mer enn det så syns jeg det! Hadde du akseptert det samme?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Forstår mannen din godt jeg - og ser ikke problemet ditt ved å kutte all kontakt med denne vennen. Hvem betyr mest? Noen ganger må man gjøre ting i dette livet man ikke liker så godt. Og nå har turen kommet til deg. Kutt all kontakt med vennen din. Han er sikkert mye lettere å glemme når du ikke snakker med han på Facebook.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Jeg har vært i samme situasjon. Du er nødt til å kutte kontakten med han andre, hvis ikke kommer det garantert til å gå gæærnt en vakker dag. Hvis du ikke vil risikere forholdet ditt så gjør det med en gang.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 Jo, jeg skjønner samboeren min utrolig godt, og hadde ikke akseptert det om det var andre veien. Jeg har prøvd så mange ganger å kutte han andre, men faller alltid tilbake . Kun prating på Facebook altså. Det er noe med han jeg bare ikke greier å glemme. Aldri vært noe forelskelse, men der er noe som trekker meg mot han alikevel. Må vel bare blokkere han fra Facebook, og prøve å lavær å tenke på han noe mer.... HI
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #7 Skrevet 2. januar 2011 Selvfølgelig klarer du ikke å glemme ham så lenge du chatter med ham på facebook fremdeles! Enten må du kutte ut all kontakt med han du var utro med, eller så får du kutte ut samboern din og innse at du ikke fortjener ham. Han har tilgitt deg en gang på EN betingelse. Løpet er kjørt hvis du ikke kutter kontakten med han andre. Like greit egentlig, så respektløst og patetisk det var å være utro i utgangspunktet.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #8 Skrevet 2. januar 2011 Ja, det var respektløst, og jeg angrer som en hund. Jeg er utrolig takknemmlig for at han fortsatt ville ha meg, så han fortjener virkelig at jeg kutter han andre, men det er så himla vanskelig... Men nå er han blokkert fra Facebook! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå