Gå til innhold

Dere som gikk gravide vinteren 09/10, ang influensa.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det noen av dere som var syke av svineinfluensa? Hvordan gikk det?

Noen som valgte og ikke ta vaksina?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde. Gikk bra det :) Ikke vaksinert

Skrevet

Tok ikke vaksina og ble ikke syk. Frisk som en fisk gjennom hele svangerskapet

Skrevet

Jeg valgte å ikke ta vaksina. Er glad for det nå, men presset føltes sinssykt da.

Etter å ha vært på en overfylt flyplass på høsten ble jeg litt dårlig, lurer fortsatt på om det kan ha vært svineinfluensa. Eller kanskje var det bare en forkjølelse.

Skrevet

Ja det gjorde jeg.Alt fint med oss

Skrevet

Ingen vaksine, null sykdom :)

Skrevet

Jeg tok ikke vaksina og ble heller ikke syk selv om flere i nær familie fikk svineinfluensaen.

Jeg hadde time hos legen da jeg var 10 uker på vei og spurte da om vaksinen. Han sa at han nektet å sette den på meg før uke 13 fordi det er så mye som utvikles hos babyen før det. Når han var så skeptisk til å sette den da tenkte jeg at det umulig kunne være bra for ungen min å ta den i det hele tatt, så vi lot det være.

Skrevet

Jeg hadde influensa, men det gikk veldig bra med både meg og babyene i magen. Ikke vaksinert. Er gravid igjen, og kommer ikke til å vaksinere hverken meg eller ungene nå heller.

Skrevet

Tok ikke vaksinen og var ikke syk....

Skrevet

Tok ikke vaksinen og ble ikke syk, mannen derifmot tok den og var kjempe dårlig i nesten 1 mnd etterpå.. lå rett ut med influensa ja!!

Skrevet

Ettersom jeg forstår var det en del som fikk influensa etter å ha tatt vaksinen, noe som støtter teorien om at vaksinen inneholder smitte fra svineinfluensa.

Sist nå tok faren min vaksinen (fellesvaksinen mot influensa), og ble alvorlig syk etterpå.

Skrevet

Jeg hadde termin i desember 2009 og fikk barn i slutten av november. Fikk vaksinen da jeg var ca 36 uker på vei. Da var jeg av de aller første i byen som fikk den, hadde ventet leeenge. I år ble hele familien vaksinert tidlig i høst.

Skrevet

Jeg tok ikke vaksina og ble ikke syk.

Fikk baby januar 2010.

Skrevet

Var høygravid når det verste "hysteriet" stod på, men ønsket ikke ta vaksinen mens jeg var gravid. Så tok den så fort barnet var ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...