Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Eller er folk lei av desse sidene?? Har vært mer eller mindre "avhengig" til mer sporadisk innom...i omtrent 6 år... Men nå er det jo veldig dødt her?? Finner jo igjen de samme innlegga langt opp, om jeg er innom dag etter dag????!!! Ser jo at jeg er er mer fb etter at jeg ble med der, men det er jo "åpent", og her mer anonymt....
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Sammenligne FB med bim/dib? Ehh... i mine øyne kan to totalt ulike sider ikke sammenlignes...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Ikke med tanke på innhold, men med tanke på tidsbruk... Jeg brukte mye tid på Din Baby før, ...syns det er mindre aktivitet her nå... Bruker folk tide på Fb istendenfor?? HI
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Jeg har vært her siden april 2005, og ser også at det har minket VELDIG på antall innlegg og svar. Mest aktive lå jo på nærmere 1000 innlegg før. Akkurat det er jo litt tragisk da, haha! Tror ikke det bare er Facebook som er tidstyven, tror også det er mengder av andre forum som "stjeler" brukere herfra;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå