♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Sitter og klæbber med selekjolen fra Nøstebarn boka. Har nå kommet til selen hvor jeg skal ha 2 knappehull. Har 18 masker på pinnen, så står det i oppskrifta " strikk inn 2 knappehull ved å strikke 2 m rett sammen, 1 kast. Også 1 cm og fell av" Hvor i rekka bør jeg strikke de to første maskene sammen? Og hvor mange før jeg strikker kastet? Og hvordan strikker jeg et kast? På forhånd tuuusen takk for all mulig hjelp ;o)
Bettybu Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 3 el 4 masker først og sist..Du kan jo prøve det ut....
Gjest mphs Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 http://www.garnstudio.com/lang/no/skole/strikk_oke.php
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2011 Tusen takk for hjelpa! Sjekket ut strikkeskolen på garnstudio og da skjønte jeg jo at jeg må foreta operasjonen to ganger for å få til to knappehull ) Så da er oppdraget utført ) Nå gjenstår bare å finne knapper som passer relativt små hull, og å lære å hekle kant rundt.............. Artig å få til noe sånt da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå