Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Fy f så trashy å be venner på homeparty bare for å tjene som få kr. Bruke alt av venner og bekjente for penger og atpåtil påstå at det er sosialt...rett og slett pinlig de jeg har vært på....ikke kan de noe som helts om det de selger..bare desperat på litt ekstrainntekt.rett og slett selge sjela si.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Hvorfor dytter du? Du skulle jo "bare få det ut", og det fikk du jo?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 Bare så alle får det med seg ! jeg dytter så mye jeg vil !
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #7 Skrevet 2. januar 2011 Hvilke homepartys du har vært på da? Alle jeg har vært på har vært veldig koselig og sosialt, og med flinke vertinner. Bortsett fra noen som har vært helt nye, men alle må jo begynne en plass, så det må man ha litt tolmodighet med, er nå litt sjarmerendes og
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #8 Skrevet 2. januar 2011 Mary k Og det er ikke sjarmerende når vertinnen skryter av at hun får 50% fortjenesten pr produkt .Må no bare le. Svindyre produkt som ikke er verd en skit for det er mange ledd som skal ha betalt.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #9 Skrevet 2. januar 2011 Jeg har vært på et homeparty, et mary kay. Jeg går ikke på slikt igjen :-) Var jo greit å gå, en liten opplevelse, men var jo ikke så bra greier hun hadde å selge, og det var ikke så koselig og sosialt som jeg hadde håpet på. Mye mer koselig å bli invitert for å spise, drikke og skravle.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #10 Skrevet 2. januar 2011 Jeg kommer aldri til å gå igjen heller.Men måtte gi det en sjanse.måtte bare le når det var en håndkrem med noe peeling som kosten 599 kr så skal vertinnen ha halvparten. Produktene koster sikkert max 30 kr å lage he he he he pinlig !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå