Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Er det et guttenavn? vet ikke åssen det skrives men slik jeg skrev det ovenfor uttales det..Fikk litt bakoversveis da naboen så babyn i magen skulle hete dette..
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Kanskje det er Jeremias ? Synes ikke det er så pent, men smaken er som baken Jeremias Opprinnelse hebraisk Betydning Jahve har opphøyet, utvalgt Bibelsk Jeremias var profet ca 650 f.Kr. - han døde i Egypt Beslektede navn Ermias Jere Jeremia Jeremiah Jeremie Jeremy Jeremine Jermine Jorma Statistikk Det er 27 menn som har Jeremias som første fornavn. Det er 20 menn som har Jeremias som eneste fornavn.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Er du helt kunnskapsløs? Ja, det er et guttenavn. Jeremiah, vanlig i engelsktalende land.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 Ja, det er et bibelsk navn. Men, hvorfor er det noe verre enn andre sære navn?? Syns det var fint jeg, anderledes..
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #7 Skrevet 2. januar 2011 Det er vel ikke et "vanlig bibelsk navn", men det er veldig kjent siden en av de største profetene i Gamle Testamentet heter Jeremia. I tidligere utgivelser heter han Jeremias tror jeg, på engelsk Jeremiah eller mer moderne Jeremy. Eller til og med Jerry...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #8 Skrevet 2. januar 2011 ja jeg er totalt kunnskapsløs genitryne,
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #9 Skrevet 2. januar 2011 Var det ikke fint da? Det syns vi! Naboen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå