togutter Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Tok nettopp en graviditetstest...type billigtest, bestillt på nett.. og den viste positivt..men aner ikke hvor sikker den er.. og har nå panikk!! Stakkar lille store gutten min om han skal bli storebror... Og tenk om jeg ikke er det.. hjelpes, mange tanker!
Ulme Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Hei Først av alt: Gratulerer:) Går ut i fra du ønsker å bli gravid siden du er det. Når testen viser positiv er du nok gravid. Hvorfor sier du stakkars om sønnen din hvis han skal bli storebror?
togutter Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2011 ja, det var noe vi ønsket.. Neida, jeg syns bare han er så bittebitteliten, nå er jeg en ordentlig høne-mor da;-) Det går nok helt fint med han, er bare så redd han skal føle seg tilsidesatt.. nå dreier jo omtrent hele verden seg om han, siden han er første barnebarn på mannen min sin side, og foreldra hans er skilt så han har 3 sett besteforeldre.. Jeg får nesten dårlig samvittighet, men det er jo veldig vanlig har jeg hørt, å få flere barn..;-) Har tatt 2 tester til, og begge viste positivt.. så da stemmer det vel:-) Er bare (ifølge babyverden) 6 uker på vei.. så får prøve å ta det litt med ro nå...alt kan skje!
soleia Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Gratulerer!! guten vår, som vart fødd i mai09, har vore storebror i 2 mnd allereie, og det går heilt fint Trur det var verst for meg i starten, å ikkje få tid til å gje han like mykje oppmerksomheit som før. Då var det godt å ha ein pappa som kunne trå til. Han blir av og til litt lei seg når eg sit og ammar veslesøster og ikkje kan ta han på fanget, så har lært meg å sette meg i sofaen slik at han kan sitje ved sida av. Han klappar vesla på hovudet og seier "hei" til henne titt og ofte, og etter kvart kjem dei nok til å ha stor glede av kvarandre. Eit søsken er jo ei stor gåve til guten din.
askeladda Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Gratulerer!! Blir sikkert fint å bli storebror! Gutten min ble storebror da han var 2 år og 1 måned. Husker jeg syntes han var liten helt til lillesøster kom, da var han plutselig blitt stor!!!
Sannellerslik? Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 gratulerer!=) vi fikk nr 2 nå i høst:) Er 2år og 2 mnd mellom dem:) I begynnelsen var storesøster sjalu og oppførte seg annerledes enn hun bruker.. jeg hadde SÅÅÅ dårlig samvittighet! Men d gikk ikke mange dagene før hun vente seg til lillesøster, og nå er d ingen problem! men jeg skjønner følelsen din! Masse lykke til:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå