Gå til innhold

2,7 millioner??????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett om det er masseprodusert, er jo dette originalbildet. Det er masseproduserte bilder av Munchs Skrik også, men det betyr ikke at originalen koster 100 kr.

Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor man har en lousy billigramme på det originale bildet da i tilfelle. Foreldrene mine hadde et nøyaktig likt med AKKURAT SAMME RAMME i stua si i årevis da jeg var liten. Ikke hi.

Skrevet

Nei, det er ikke originalbildet. Se på sigaturen. Synes tydelig at dette er en reproduksjon.

Skrevet

Ja, dette er en reprod., ingen tvil om det.... Heldig om hun får 100 kr for det :-)

HI

Skrevet

Skal man selge originale bilder så selger de allers fleste gjennom kunsthandlere eller på kunsthandel auksjoner for at flest mulig skla få mulighet til og se på bildet og få ytterligere opplysninger om maleriet.

Vil tro denne selgeren opptrer en smule useriøst, det foreligger jo ikke noe sertifikat der en konservator har gitt noen uttalelse om bildet og dets ekthet.

Skrevet

Bør hun ikke rapporteres til finn.no??

Skrevet

At det ligger ute på finn.no gjør meg skeptisk. Det er ikke akkurat det rette forumet for originalbilder i den prisklassen ;)

Skrevet

Har rapportert denne inn til finn og gjort selger oppmerksom på dette , mulig det er en dårlig spøk?? noen med økonomiske problemer?? Kanskje bildet er verdt 270 kroner??

Skrevet

Knise - ja, det er vel lov å prøve seg?? Hihihi :)

Skrevet

Bra det ble rapportert, jeg for min del la ut link på Facebook til stor forlystelse :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...