Gå til innhold

Respektløst? eller overreagerer jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inviterte til en liten sammenkomst hjemme for ungenes del, de skal knuse pepperkakehusene. Folk skulle være her rundt 12, så jeg har gjort alt klart....Men NÅ er klokka halv to, og ingen er kommet enda. Er flere som har sagt ja.

Grunnen til at jeg inviterte er fordi jeg ikke har vært sammen med familien i jula, og ungene har vært hos faren....

Blir egentlig litt lei meg da......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange inviterte du? ja jeg synes det er dårlig gjort om ingen har dukket opp.

Skrevet

Det er respektløst og utrolig dårlig gjort! Uteblir man fra en avtale så gir man beskjed

Skrevet

Hmm, du har ikke vært for diffus med tanke på tidspunktet da? Om du har sagt etter tolv engang, så kan de jo enda komme...

Men om du har sagt de skal komme tolv er det virkelig bedriten oppførsel og hverken melde avbud eller komme tidsnok!

Skjønner at du er lei deg, men jeg ville nå sendt en meldig eller ringt. Sagt uskyldig at du begynte bli bekymret for om de hadde kjørt ut på det glatte føret og lurt på om de var langt unna, ungene venter...

Skrevet

Inviterte 7-8 stk... Klokkelsettet var kl 12, og de sa klart ja til å komme...

En av de kommer kanskje noe senere, for hun skulle kjøre til flyplassen, men det fikk jeg beskjed om....

Har sendt mld, og den sendte jeg vel halv ett...jada, vi kommer, skal bare få i oss litt mat først.....men enda ikke kommet....

Har mest lyst å ta ungene med meg ut nå.....de sitter jo å venter de å stakkars.....

Skrevet

Skikkelig respektløst!

Jeg forventer at man gir beskjed om man ikke rekker å komme til avtalt tid, eller at det blir forandring i planene.

Hadde ikke klart å smile og være hyggelig når de først dukket opp etter x-antall timer.

Skrevet

Er redd jeg kommer til å reagere sånn ja.....

Har egentlig litt lyst å bare la ungene knuse husene nå, er jo det de har venta på egentlig, men morro med tilskuere da....

Blir mer og mer skuffa egentlig....og det her er snakk om familie....

Skrevet

knus pepperkake huset og kos deg med ungene.. kommer folkene etterpå så sier du at huset ble knust kl 12 som avtalt..

Skrevet

Jeg syntes det er respektløst. Har du sagt 12, så mener du 12.. og når du etterlyser de, så burde de jo skynde seg i det minste.

Knus huset og gå ut å kos dere etterpå :o)

Skrevet

Send en ny melding til "gjestene".

Nå er peppekakehuset knust og dere måtte ha dere en tur ut siden dere har sittet inne og ventet i hele dag, ta med utetøy og akebrett/ski så blir det en ettermiddag med utelek isteden for pepperkakehusknusing siden de ble så forsinket.

Har jeg rett er dette mennesker som nå forventer seg full servering av kaffe og kaker når de kommer og ikke er spesielt glade i å være ute? Jeg er nok full av fordommer, men ser for med noen latsabber og egoister som ville syntes det var forferdelig å måtte være ute med ungene en ettermiddag...

Skrevet

Huff, jeg blir skikkelig lei meg på ungene sine vegne.

Hadde selv blitt ganske forbannet, og tatt en telefon for å spørre hvorfor i alle dager de ikke har kommet enda. Det kunne jo vært at dere hadde andre planer senere på dagen, og at det var derfor du sa klokken 12.

Forstår godt at du blir lei deg for dette!

Skrevet

Blitt skikkelig skuffa da ja! Og sint! Hadde bare knust huset med ungene, og så gått på tur. Og satt en lapp på døra om at dere er ute på tur. Hvis de blir sure fordi du ikke sier ifra før de kommer at dere er gått på tur, er det bare en bonus for deg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...