Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Hvorfor er man ekstra kåt når man er gravid. Jeg vil ha sex og drømmer om sex hele tiden. Det durrer der nede at jeg er så kåt. Jeg må gå å gnikke overalt. Kan jo ikke bruke vibrator heller inni, men på klitten kan man vel bruke uten at det skader babyen?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Jeg er også veldig ofte kåt for tiden. Var sånn forrige svangerskap også. Stakkars samboeren min... Sliter han nesten ut! Hi hi hi Men han er jo så gooooood og han tenner meg så sykt!! Kan bli kåt bare av at han ser på meg med sitt spesielle blikk... Vi har litt små-kinky sex om dagen og. Herlig!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Kan si samboeren min er svært fornøy fortiden, hadde jo nesten mista lysten før graviditeten. Værre er det når han er på jobb fordi jeg er sykemeldt fortiden og går kun og tenker sex sex sex hele dagen lang når jeg er alene. Uff hva skal man gjøre når man er så KÅT.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Så herkig det må være altså, skulle ønske det var meg.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #8 Skrevet 4. januar 2011 Hmmm, jeg var helt motsatt jeg. ihvertfall med nr 2. Da var det bare sånn "ikke ta på meg, jeg blir dårlig" Fant mannen min rett og slett moptbydelig, å han er egentlig sinnsykt fin.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #9 Skrevet 4. januar 2011 jeg har det selv sånn bare at sønnen min er 2mnd gammel her da;) gutten min er blitt den som ikke orker mer tilslutt hehe. og så mange rare ideer jeg har lyst til å prøve ut når det gjelder sex da..helt sykt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå