Gå til innhold

Noen som har født enda?


snipp&snapp

Anbefalte innlegg

Kun 1 mnd igjen så er vi inne i mnd`n våres :D Er det noen som har fått litt tidlig? Tenkte vi kunne skrive inn her når vi får:)

 

Det kommer vel også egne fødsels historier etterhvert for dem som ønsker å dele det med oss..

 

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, det er helt sykt å tenke på... at snart kan det virkelig skje:)

I det siste har jeg hatt falske rier som går over etter 3 timer. så håper virkelig at knöttet holder seg inne noen uker til, fullfört 34 uker i morgen.

 

Når har du termin? :)

 

Noen som har begynt på födebaggen? startet i dag jeg.. så jeg kan bruke god tid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper for din del at du går litt lenger, ja:)

 

Har termin 11 Februar, 40 dager igjen og høygravid i dag :D

 

Har gjort klar vogna og stellebaggen og skal hente vogga denne uke her.

Fødebaggen tar jeg om ikke så alt for lenge:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken stellebag valgte du? har lyst på en stellebag fra Brio, siden jeg har brio vogn. Har lett internett rundt og virker ikke som noen har det :( må ihvertfall finne en som man kan feste på vognen :)

 

grattis med höygravid statusen :) om 4 dager er jeg også med i klubben :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i Sverige og handlet inn vogn + utstyr, så vi fikk med i prisen når vi handlet emmaljunga vogna:) Den er helt svart og nøytral! synes den virket bittelitt liten, men jeg fikk da plass til alt oppi der, så da bør jeg vel være fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha, var ikke helt dumt det :) leter som bare det etter en fin stelleveske. vognen har jeg jo..siden vognen er svart, vil jeg helst ha en svart stelleveske. eller kanskje en sort veske og kjöpe separat stellematte.. milighetene er der :P

 

synes den fra Baby björn ser litt stilig ut, men vet ikke om man kan feste denne på vognen. Den er veldig rund og hard. så vet ikke om det er negativt eller ikke... gud,skal ikke väre lett for oss 1.gangs :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ligner faktisk ganske på den jeg har:) er det den harde utgaven du tenkte på? om det ikke er ment at den skal henge på vogn så går det sikkert ann å sy på to trykk knapper da:) bare spørs om den blir for tung eller ikke :S

 

Det er ikke sånn stelle matte du bretter ut på den stelleveska jeg har, så har kjøpt de engangs fra Libero som jeg har lagt klar i stelleveska:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte "feil" stelleveske sist gang, dvs den var for stiv og jeg fikk ikke plass til alt. Absolutt ikke fornøyd, så jeg kjøpte ny etter en stund. Det er greit med det lille man skal ha med til en nyfødt, men så skal man etter hvert ha med leker, mat, ekstra klær etc.. :) Så jeg kjøpte samme som mine to trillevenninner hadde den gangen, en stelleveske fra basson baby, og var superfornøyd! Skal bruke den nå også selv om den er litt slitt:) Fant ikke bilde av den, modellen er sikkert forandret siden 2008...

 

Og når det gjelder stellematte, så funker det med de fra libero, men dyrt i lengden hvis ungen tisser/bæsjer på den og man må ta ny hele tiden:) Finnes (eller fantes ihvertfall før) et tisselaken på obs så man kan klippe i to så har man plutselig to stelleunderlag, bare å legge en handduk under for best komfort:) Lakenet vaskes på 60 grader:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at Libero hadde sånne för jeg så de i butikken i går faktisk :) Men fant en fin stelleveske på Barnas Hus i går. Ser kanskje at den er litt liten :S og hard.... men dette er en start ihvertfall!

 

haha, ble så imponert over flaskevarmer etc... "oj, ja den er liten.. men se på den fine flaskevarmeren!" hahaha, skal nok ikke mere til å få en förstegangs til å handle. Men vi lärer underveis:P

 

Jeg har faktisk startet en egen blogg for noen dager siden grunnet altfor mye fritid pga beggenlösning. Skulle egentlig väre en interiörblogg siden jeg er utdannet i dette. Men ser at knöttet tar mer og mer over.. så måtte bytte header i går så blir nok en svangerskapsblogg og livet etter födsel :) Gjerne se hvis dere vil: www.vakredetaljer.blogg.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke født enda, men har økende kynnere og mye menssmerter om dagen.. Noen fler?? Slitsomt i allefall!! Lillegutt kan godt vente en uke eller to, så er det bare å komme ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, merker jeg har mer kynnere. Mensmurringer kommer nå og da og er fakisk ganske smertefulle... så håper dette er bare ett modningstegn og at hun blir i minst 3 uker til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De murringene som sitter i ryggen er vonde.. Spesielt på natta.. Men, men.. Ikke lenge igjen uansett nå.. Har termin 4.Februar jeg da.. Menstermin 30.Januar.. går fort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende :) tiden går fort!! föler at den går veldig fort ettersom det er mer jeg vil ha i hus för hun kommer :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer dette med vonde mensenmurringer og voldsomt med kynnere .. Syns lille gutten kan komme nå snart :-D E så spent :-) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...