Gå til innhold

Alarm på iphone...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan man kan få i gang denne igjen..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å gå inn på klokke og så velge alarm, trykke på + tegnet og legge til ny alarm, slik som alltid.

Skrevet

På Iphone3GS og på iPhone4 er det noe feil med alarmen som gjør at den ikke vil virke før etter 3.januar. Du kan eve. sette tilbake dato til 31.12.2010, da vil alarmen fungere igjen.

 

 

Skrevet

Er ikke alle som har problemer, men om du leste avisene i går så var det mange som hadde iPhone3GS eller iPhone4 som forsov seg fordi alarmen ikke virket. Talsperson for Apple sa at enten så måtte man skru tilbake dato tol 2010 eller vente til 3.januar for da skulle problemet være løst.

 

http://www.tk.no/nyheter/article5431685.ece

 

http://www.dagbladet.no/2011/01/01/nyheter/innenriks/iphone/14906411/

Skrevet

Sett den på gjentagende den dagen du trenger den. Feks hver mandag. Som en løsning til de har ordnet opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...