Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Noen som vet hvordan man kan få i gang denne igjen..?
Gjest Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Det er bare å gå inn på klokke og så velge alarm, trykke på + tegnet og legge til ny alarm, slik som alltid.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 På Iphone3GS og på iPhone4 er det noe feil med alarmen som gjør at den ikke vil virke før etter 3.januar. Du kan eve. sette tilbake dato til 31.12.2010, da vil alarmen fungere igjen.
Gjest Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Jeg har jo iPhone4, jeg? Ikke noe problem med den.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Er ikke alle som har problemer, men om du leste avisene i går så var det mange som hadde iPhone3GS eller iPhone4 som forsov seg fordi alarmen ikke virket. Talsperson for Apple sa at enten så måtte man skru tilbake dato tol 2010 eller vente til 3.januar for da skulle problemet være løst. http://www.tk.no/nyheter/article5431685.ece http://www.dagbladet.no/2011/01/01/nyheter/innenriks/iphone/14906411/
Gjest Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 Sett den på gjentagende den dagen du trenger den. Feks hver mandag. Som en løsning til de har ordnet opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå