Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Eksisterer den ikke lengre? Tenker på Donald Ducks bokklubb eller hva den nå heter. Den som har vært i alle år. Jeg synes ikke vi har fått bøker på en liten stund også hører jeg noen si at den ikke lenger eksisterer. Er det sant?
Gjest Tale30 Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Den er nedlagt. Jeg er skikkelig forbanna på den klubben! Jeg begynte en stund før jul å få bare en bok i paken, så jeg kontaktet dem. De fortalte da på kundeservice at de hadde lagt ned klubben, og at de nå bare sendte ut restlageret. Jeg påpekte at det var litt useriøst at jeg måtte ringe til dem selv for å få vite dette, men de mente at det måtte være et unntak - for de hadde sendt ut info til alle medlemmer. Tydeligvis har de da ikke det, siden du også er i samme situasjon som meg. Men Goboken har startet Disneyklubb hvor du får en bok og en cd i hver pakke, så jeg har meldt vesla inn der. Det var jo tross alt tanken å samle opp et lite bibliotek til hun ble gammel nok til å lese slike bøker. Bøkene fra Goboken har en litt annen design, men vi er fonøyd. Jeg ville ha klaget til Egmont som eier Disneyklubben. Elendig kundebehandling. http://www.goboken.no/Disney/
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Så synd! Jeg lurte på om det ikke hadde gått litt lovlig lang tid siden vi fikk siste bok. De kunne jo i hvert fall gitt beskjed! Jaja. Får sjekke ut Go´boken sin nye bokklubb da. Takk for tipset Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå