Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Vi prøver å bli med barn for tiden, og jeg har lagt merke til at samboeren min har slitt litt i sengen for å si det sånn siden vi ble sammen. Han har ikke lett for å komme. Vi har sex kanskje 2-3 ganger før han kommer, og jeg tok dette opp og han nevnte det har vært sånn de siste tyve årene, altså har han hatt problemer siden han var 18 år.. Synes det høres litt rart ut.. Men vi har ofte sex men problemet for ham er da å komme.. Er det grunnt til bekymring?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Min mann bruker veldig lang tid på å komme når vi har sex ofte. Tror det er ganske vanlig. Kan jo prøve å stimulere han godt før samleie sånn at han er ordentlig klar?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Ja jeg ga ham blowjob igår, skikkelg lenge før vi hadde samleie og merket det hjalp veldig. Men noen ganger kommmer det veldig fort for ham feks om han ikke har hatt sex på en stund..
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Er ikke det helt normalt da? Vi har ofte lenge sex, min mann er ikke en av de som kommer etter to sekunder for å si det sånn. Men det har jo sine fordeler da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå