Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Hjelp meg gjerne med å komme med alle bibelnav du kjenner.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Matheus Isak Noah Eliah Elias Johannes Thomas Ruth Sara Maria Magdalena Rebeka
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Paulus - eller Paul Johannes - eller Johan, Johanna, Johanne Kristus - Kristian, Kristine, Kristiane, Kristina, og videre Stina, Stine, Ina, Ine Veldig mange navn som stammer fra bibelnavn
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 7 innleg står det. Er det bare jeg som ser kunn 4?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #7 Skrevet 2. januar 2011 Jakob Ruth Moses Daniel Isak Lot Veronica Magdalena
Himmel og hav Skrevet 2. januar 2011 #9 Skrevet 2. januar 2011 Peter Gabriel Aron Jakob Josef Hanna Rakel Lydia Susanna
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #10 Skrevet 2. januar 2011 Miriam, Joakim, Jonatan, David, Daniel, Eva, Ruben, Dan. Dessuten Jonas og Jon (etter profeten Jona). John er på engelsk det samme som Johannes. I England og USA bruker de mange flere navn enn oss, som f.eks. Priscilla, Deborah, Abigail (Abby), Aron, Ezekiel, Tabitha, Jeremy, Joshua, Jacob, Isaiah, Abraham (Abe), Jesse, Joel, Nathan (Nate), Caleb, Jude, Seth, Abel, Adam, Mary, Benjamin (Ben), Amos, Micah, Michael. http://www.biblical-baby-names.com/
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #13 Skrevet 2. januar 2011 Samuel Gabriel Josef Emanuel Rafael Rakel Rebekka Judith Ester
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #14 Skrevet 2. januar 2011 Gabriel Daniel Benjamin Peter Johannes Isak Lukas/Lucas Paul/Pål Nathaniel Noah Markus/Marcus Rachel/Rakel Lea Ruth Kesia Elisabeth/Elizabeth Maria/Marie
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #15 Skrevet 2. januar 2011 Takk for alle svar! ) Jeg tar gjerne i mot flere... HI
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #17 Skrevet 2. januar 2011 Hva heter søsknene da? Lettere å finne noe som klinger sammen
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #18 Skrevet 2. januar 2011 Johannes Lukas Matteus Isak Abraham Sara Maria
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #19 Skrevet 2. januar 2011 Gamle testamentet eller nye testamentet du er intressert i? Hva heter dine to barn du har allerede? Du kan jo slå opp i bibelen, der står de alle sammen :-)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #20 Skrevet 5. januar 2011 Søsknene heter Johannes og Maria Jeg vil veldig gjerne ha et bibelsk nav til nr 3 også. Vi vet ikke om det er gutt elle jente enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå